פיצה קרה, שירות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קרליבך 3 תל אביב |
כתובת: |
קרליבך |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני תשעה ימים הזמנתי פיצה עם שלוש תוספות. הפיצה הגיעה באיחור של כעשרים דקות (כלומר כעבור חמישים דקות משלב התשלום), קרה, וכמעט ללא שתיים, משלוש התוספות שהזמנתי. התלוננתי עוד באותו הערב. לא שמעתי מהחברה עד היום, תשעה ימים כעבור המיקרה. כשסגנית הסניף ג'ניה ניסתה לפצות אותי בעוד פיצה (למה ששוב אזמין ושוב תגיע פיצה קרה) ולא בפיצוי כספי- כנהוג בכל חברה בה אם לא קיבלת מה ששילמת עליו -תפוצה. היא הייתה גסת רוח ולא הייתה מוכנה לתת לי לדבר עם המנהל שלה. בושה לחברה שלכם על ההתנהלות הקלוקלת הזו
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|