אי הספקת פיצוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-3 ליוני הזמנתי משלוח מדומינוס פיצה (מס' הזמנה 547282376). המשלוח הגיע לאחר 70 דקות, והפיצה היתה קרה ונדבקה לקרטון. דיברתי עם נציג שירות של דומינוס, והוא הבטיח לי הטבה של פיצה בחינם שתופיע לי באיזור האישי. ב-19 לחודש כשרציתי לנצל את ההטבה, נכנסתי לאיזור האישי, אבל להפתעתי ההטבה לא הופיעה שם, ונאלצתי לשלם שוב על משלוח חדש במקום לקבל אותו חינם כפיצוי (מס' הזמנה 547285314). ההזמנה עלתה לי כ-88 ש"ח, ואני דורש לקבל זיכוי מלא על אותה ההזמנה. פניתי בתלונה זו לאתר דומינוס, אך טרם קיבלתי התייחסות, וזאת למרות שהם מתחייבים לחזור ללקוח בתוך 3 ימי עסקים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא על החיוב שנעשה ב-19 ליוני. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|