פרטי התלונה

תלונות Domino's Pizza (דומינוס פיצה)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Domino's Pizza (דומינוס פיצה)שעות פתיחה Domino‘s Pizza (דומינוס פיצה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרליבך סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כלקוח וותיק ונאמן של דומינוס וכאחד שיודע להעריך שרות ולהודות עליו אני גם חש צורך לבקר עליו, במיוחד כאשר זה פוגע בי באופן אישי, על כך שרוב נציגיכם חסרי שום כשרון או רצון מכירתי אשמתכם היא ובטח לא אחריותכם כלפיי, אך לשרות הניתן על-ידם בטח ולבטח. השיחה האחרונה עמכם ממש לפני מספר דקות בסניף קרליבך עם עובד שאינני זוכר את שמו השאירה אותי מזועזע ואפילו קצת נפגע, וזה די נדיר.

לא יודע אם יצאה והשיחה הוקלטה לצרכי בקרה אך את תוכנה אני לא כמובן לא אשכח, לדברים הקטנים כגון כך שהנציג שואל האם שמי "אלכס אלעד" ואני מתקן אותו ואומר "אלקס" לא "אלכס" אפשר להגיב בחיוך ואולי להגיד סליחה או אפילו "אוקיי" - חוסר תגובה הוא הכי גרוע, וזה נמשך לכל אורך השיחה, הרגשה שאתה מדבר אל רובוט שבסוף השיחה מציע לחם שום ואני שואל אם זה כלול במבצע ותוך כדי הוא נובח עליי את המחיר, יודעים מה אני אנסה לשחזר את השיחה כמיטב זכרוני.

נציג: דומינוס פיצה שלום מדבר X.
אלעד: שלום, אפשר להזמין?
נציג: רק שנייה.
המתנה של מעל לדקה.
נציג: כן מה הטלפון?
אלעד: 0526623623
נציג: אלכס אלעד.
אלעד: אלקס אלעד.
נציג: מה תרצה?
אלעד: אהה, מבצע של ה 55 ש"ח + שתייה.
נציג: 58.
אלעד: הה אוקיי היה 55 עלה המחיר נכון..סבבה.עם תוספות בלה בלה בלה.
אלעד: אהה ורוטב שום, אתם אף פעם לא מביאים.
נציג: רוטב שום אחד..
אלעד: בעצם 2.
נציג: שתיים.
נציג: לחם שום קינוח?
אלעד: רגע המבצע לא כולל לחם שום? אהה.. אהה הוא ל..
נציג: 77 ש"ח, עד חצי שעה.
אלעד: תוד..
בום.

משהו כזה רק עם טונציה מזעזעת, בקיצור די נמאס לי ממכם ומהשירות שלכם, כל פעם שאני מתקשר מהנייד אני מגיע לסניף לא נכון וצריך לעשות אותו חסוי בשביל להזין את המספר בבית בשביל להגיע לסניף הנכון ואף פעם אף אחד מהנציגים לא דואג לזה.
ועצוב מאוד שחברה בסדר גודל שלכם לא פותחת מועדון לקוחות וכך הייתי יכול לעדכן פרטים שלי באינטרנט, לבצע הזמנה, לצבור נקודות.. כן כן, ממש כמו באל על, אנשים חולים על זה. ואם אתם חושבים שיש לכם היום מועדון לקוחות עם הדיוור שאתם עושים אז אתם די טועים, זה מועדון לקוחות של שנות ה 70'. עם הפוטנציאל שטמון במועדון לקוחות נאמן וותיק שצובר וותק ומתוגמל על כך שגדילו את ה ARPU ותכניסו המון כסף לחברה ומקומות עבודה חדשים.

מעבר לכך, על השירות הטלפוני שלכם זקוק לרענון ולבדק בית פנימי, וזה הכל בא באמת מתוך בקורת בונה שלי אליכם ומרצון טוב. אני גם מבקש ממכם לא לתת לי שום פיצוי, תתרמו אותו לצדקה אם אתם חושבים שמגיע לי.

בהצלחה בהמשך,

אלעד אלקס.

זה כמו אלכס רק עם ק. :-)


כמו כן, אבקש להעביר מכתב זה לסמנכ"ל מכירות, שרות ולמנכ"ל החברה בארץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ככל העולה על רוחכם לצדקה. פתרון נדרש :

Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה