|
|
|
|
|
|
הזמנה טלפונית |
נושא התלונה: |
דניאל ניקול |
שם/כינוי: |
יום שני 05 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף רמת גן לדעתי.. |
כתובת: |
סניף רמת גן לדעתי.. |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מזמינה קבוע מסניף אבן גבירול- שירות מעולה!! לאחרונה עברנו לנווה שרת וכמובן החלפנו גם סניף דומינוס.תאריך ההזמנה 5.11 שעה 22.40 בערב. הסיפור הוא כזה- גם פיצה יגיע אחרי 45 דק' קרה כמו קרח ( נגיד שאפשר לחמם...) אבל גם לא מה שהזמנתי !!! מנהל של הסניף ליאור ביקש סליחה ואמר שפעם הבאה נותן לי "מתנה" 2 תוספת חינם שגם ככה כבר שילמתי ולא קיבלתי. ביקשתי בכל זאת לשלוח לי פיצה שהזמנתי ולקחת את מה ששלחו לי וגם ביקשתי (!) שהיא תהיה אצלנו אחרי 30 דקות (!). 10 דקות אחרי זה קיבלנו צלצול ממנהל הסניף עם הודעה שמחזירים לנו את הכסף, ולא נוכל לקבל את הפיצה שהזמנו כי יש להם "לחץ בסניף" ...שליח עם הכסף הגיעה לאחר שעה נוספת. לסיכום- אחרי שעה של המתנה לפיצה ושעה נוספת המתנה לכסף נשארנו רעבים ב12.30 בלילה בלי אפשרות להזמין משום מקום כי הכל כבר סגור...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קשה לי לאמין שתצליחו לשכנע אותנו להזמין עוד פעם נוספת מ"דומיניוס" |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|