|
|
|
|
|
|
איחור, לא מה שרצינו, שירות מגעיל |
נושא התלונה: |
שבת 24 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
פארק רעננה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמינו פיצה לשבעת הכוכבים מדומינוס בעשרה ל10. אחרי איחור של 50 דקות התקשרנו לסניף לבדוק מה קורה עם הפיצה. הם אמרו שהם בדרך והיה להם עיקוב. אחרי עוד 2 טלפונים אמרו שיעשו לנו 6 שקל הנחה. בכל השיחות העובדים דיברו איתנו בצורה מגעילה ומזלזלת תוך כדאי שהם שמו אותנו ממתינים על הקו בזמן שהם מדברים עם חברים שלהם שהגיעו לסניף. השליח בסוף הגיע עם פיצה קרה (ממש קרה אפילו לא פושרת) ולא עם ההזמנה שלנו. התקשרנו לסניף שוב וקארן האחרית משמרת אמרה לנו שאין להם מה לעשות עם זה. בסוף שלחנו את השליח חזרה עם הפיצה ונשארנו רעבות!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|