הזמנה באתר האינטרנט |
נושא התלונה: |
יום רביעי 26 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/3 בשעה 19:00 הזמנו פיצה יוונית דרך אתר האינטרנט של דומינוס פיצה לביתנו באבן יהודה.
בתום תהליך ההזמנה באתר האינטרנט נאמר לנו שההזמנה התקבלה ו ש"נתראה עוד חצי שעה".
לאחר שעה ורבע שההזמנה לא הגיעה התקשרנו למספר הטלפון שפורסם לבירורים: 1700707070, התקשרנו לכל הסניפים באזור 09 (כפר-סבא, הוד השרון, נתניה, הרצלייה) ומסתבר כי אף סניף לא מספק שליחות לאבן יהודה... הייתכן? הריי הישוב מופיע באתר ואף קיבלנו באי מייל מיוחד על אישור קבלת ההזמנה.
העובדים והאחראים שענו לנו לא ידעו כלל מי אמור לטפל בהזמנתנו.
בסניף בהוד השרון אחד הנציגים קרא לנו "בכיינים" על כך שציינו כי אנו ממתינים יותר משעה להזמנה וגם כששאלנו לשמו שיקר וקרא לעצמו "אמיר". בשיחה עם האחראי הסתבר כי אין אף עובד בשם זה.
בסניף אחר אף לעגו לנו כי אין סניף באבן יהודה ושאנחנו שיכורים...
לעובדים אין מושג מי אמור לטפל בהזמנות ואיזה סניף אחראי על איזה אזור.
במשך כחצי שעה!! זרקו אותנו מסניף לסניף. אף עובד לא טרח לקחת על עצמו אחריות ולבדוק להיכן הגיעה הזמנתנו, מי מטפל בה ובכלל האם באמת קיימת שליחות לאבן יהודה.
באף אחד מהסניפים לא רצו למסור פרטים להגשת תלונה או לאפשר לנו לשוחח עם מנהל, שיפתור במיידית את הסוגיה.
זה השירות ש"דומינוס" חרטה על דיגלה לתת???
הרגשנו כ"כ מושפלים כאילו אנחנו מבקשים נדבה.
את התשלום אנחנו בטוחים שכבר דאגו לגבות מכרטיס האשראי.
אנו כבר הפקנו לקחים מדומינוס פיצה לעולם לא נזמין!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|