פרטי התלונה

תלונות Domino's Pizza (דומינוס פיצה)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Domino's Pizza (דומינוס פיצה)שעות פתיחה Domino‘s Pizza (דומינוס פיצה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור במשלוח ושירות לקוי ומבזה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך האמור הזמנתי משלוח לביתי שברמת גן.חשוב לציין כי היו אצלי אורחים - 5 ילדים עד גיל 10. הזמנתי 2 מגשי פיצות דרך אתר האינטרנט וחיכיתי למשלוח שאמור היה להגיע בסמוך לשעה 19:00. כשהבנתי שהאיחור רב מחמש דקות, התקשרתי לסניף האמור. ענתה לי נציגה "עוד רגע בבקשה" מבלי להזדהות והניחה את האפרכסת. לאחר המתנה בת 7 ד' ללא מענה, התקשרתי מהטלפון הנייד שוב לסניף. שוב נענתי ב"עוד רגע בבקשה" והייתי צריכה לצעוק על מנת שלא ינתקו את הקו.כשהסברתי לנציגה (שלא הזדהתה) שאני ממתינה למעלה מ 7 ד' על הקו השני, היא פשוט ניתקה את הטל' והתקשרתי בשלישית!!! מובן שלאחר כל ההמתנה החוזרת נאמר לי ש"השליח בדרך". כשביקשתי לברר מהו הזמן בו יגיע השליח (כי היה לי ברור שיאמרו שהוא בדרך) נאמר לי שמדובר בכמה דקות בלבד. לשמחתי לאחר 3 ד' השליח הגיע, אך לצערי הרב קיבלנו שני מגשי פיצה קרה, חתוכה באופן לא סימטרי כלל (להזכירכם שהיו ילדים בביתי) והאכזבה הייתה רבה. לאור השירות שקיבלתי בניסיונות לברר היכן השליח, החלטתי שלא לפנות בשנית לסניף מאחר והיחס שם מזלזל ובוטה. חשוב לציין כי השליח עשה עבודתו נאמנה ופיצה אותי בגין 6 ש"ח(גם זה מתפרש כעלבון).
שירות גרוע, פיצה גרועה וזמן הגעה מוטעה.
א כ ז ב ה
עלבון ונזק כספי. סוג הנזק :
התנצלות על יחס מזלזל ופיצוי פתרון נדרש :

Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה