שירות גרוע בעקבות הזמנות באינטרנט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
הגבעה הצרפתית |
כתובת: |
הגבעה הצרפתית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מעוניינת להתלונן על שירות גרוע של הסניף בגבעה הצרפתית.
הזמנתי דרך האינטרנט 2 פיצות משפחתיות, כעבור חצי שעה רק אחת הגיעה, השליח התנצל ונסע שוב להביא את הפיצה השניה, האורחים שהיו אצלי הרגישו לא נעים מאחר ורק מחציתם יכלו לאכול, דבר שגרם עוגמת נפש, הסברתי לשליח את רמת האי נעימות שנגרמה לי והוא אמר שיפצו אותי בפעם הבאה שאזמין.
בטיפשותי הרבה נתתי הזדמנות נוספת ואכן היום (ב-12:29) הזמנתי שוב 2 פיצות משפחחתיות מאחר ומשפחת בעלי הוזמנה לצהריים, טוביה (מסניף הגבעה הצרפתית) יצא עימי קשר טלפוני ואמר כי הוא מתנצל אך יהיה עיכוב קטן והפיצות תגענה לאחר 45 דקות.
עכשיו (בעת כתיבת שורות אלו) כבר 13:36 והפיצה טרם הגיעה!!! למעלה משעה!!!!!!!!
יצרתי קשר טלפוני עם טוביה שאמר כי אני צודקת והוא מתנצל אך מקווה שתוך רבע שעה נוספת הפיצות תגענה.
מיותר לציין שאני עם דומינוס סיימתי, נכון?
|
|
|
|
|