|
|
|
|
|
|
שירות לקוי וחוסר נכונות לשירות |
נושא התלונה: |
יום שישי 09 ינואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בשעה 1750 בתאריך הנל הזמנתי שני מגשי פיצה מסניף רחובות ,בשעה 1840 מתקשרים אלי בחורה בשם יעל וטוענת כי אני נמצא לא באיזור החלוקה וכי עלי להיפגש עם השליח כאשר טענתי בפניה שאין זה נכון אחרי שעה לערך ליצור עימי קשר אי אפשר כרגע לומר אני לא באיזור החלוקה ,היא הסכימה וכעבור דקה השליח היה אצלי ששמו אסף לטענת יעל אחראית המשמרת הוא הציג בפני את החשבון טענתי כי ישנו איחור של יותר מחצי שעה אך הוא אמר שחוק זה לא חל על מחוץ לאיזור חלוקה ואם אני מבלבל לו את המוח הוא לוקח את המגשים כמובן שטענתי בפניו שזה שירות לא תקין בנוסף לאור העובדה שהם איחרו ולא טרחו ליידע על כלום הוא לקח את סחורתו ומייד התקשרתי לסניף שוב ענתה יעל וטענה כי מנהל הסניף אסר עליה לשוחח עימי והיא יכולה לתת לי רק פרטים של שם פרטי היו אצלי אורחים וילדים שחיכו אך בסוף נאלצתי להזמין מחברה אחרת אך אני בטוח ששירות זה הוא מגמה של הסניף והגיע הזמן שזה יעצר איפה שהוא
|
זמן וכסף |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי ומכתב מהנוגעים בדבר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|