|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש עלבון קבלת שירות לא אמין |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב25/7/2010 הזמנתי פיצה בדומינוס באיזור ירושלים בסניף בית הכרם לאחר 40 דק קיבלתי לבית פיצה שלא הזמנתי בכלל והיא באה בלי שתייה ובלי הקבלה ששילמתי עלייה כי התשלום התבצע באשראי. לאחר שהתקשרתי לעסק בשביל לקבל את ההזמנה שלי או את ההחזר הכספי לא ניתן לי מענה כמו שציפתי מעסק מוכר פשוט נאמר לי שאין כרגע משלוחים לאיזור שלי ושאי אפשר לקבל את השתייה ואת הקבלה ובהזמנה הבאה יפצו אותי בסכום של הכסף של השתייה למרות שאמרתי לעובד של המקום שאין לי מה לעשות עם הפיצה שבטעות הביאו לי אמר לי לזרוק אותה פשוט לא היה לי עם מי לדבר לא קיבלתי מענה אלא רק כאבי ראש אפילו לא הביא לי מספר של המנהל איזור פשוט זילזל בי ושילמתי כסף על משהו שלא הזמנתי בכלל .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|