פרטי התלונה

תלונות Domino's Pizza (דומינוס פיצה)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Domino's Pizza (דומינוס פיצה)שעות פתיחה Domino‘s Pizza (דומינוס פיצה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 07.01.11 רציתי להזמין פיצה מדומינוס פיצה בעזרת קופון שנתקבל דרך ויזה לפיצה חינם.
תחילה ניסיתי להזמין דרך האתר, ולאורך כל תהליך ההזמנה, לא היה מקום להכניס את קוד הקופון, לכן הוספתי בהערות שמדובר בהזמנה עם קופון ואת המספר קופון.
משום שלא היה מקום ספציפי להכניס את קוד הקופון התקשרתי לסניף לברר כי ההזמנה נקלטה כראוי. שם נאמר לי כי הקופון לא נקלט, והעובד איתו דיברתי בטלפון הפנה אותי חזרה לאתר, ואמר שיש אפשרות לקבל מענה און-ליין מנציג.
לאחר השיחה נכנסתי שוב לאתר, ושם נתקלתי בהודעה כי הנציג אינו זמין, וניתן רק להשאיר הודעה.
התקשרתי שוב לסניף, וביקשתי שיעשו את ההזמנה דרך הטלפון, אך שם סירבו, ואמרו לי להכניס את ההזמנה שוב באינטנרט.

לאחר שהכנסתי את ההזמנה בשנית, קיבלתי הודעה אחרת, שאומרת כי כבר הזמנתי פיצה בחצי השעה האחרונה (למרות שכבר ביקשתי לבטל את ההזמנה) ולכן עדיין לא הייתי יכול להזמין.

שוב התקשרתי לסניף, ושם העובד אמר שהוא שכח לבטל את ההזמנה, ואמר שעכשיו יבטל ושאני אנסה שוב. כאשר ביקשתי לדבר עם האחראי, הוא אמר שהוא אחראי. אך על כל שאלה ששאלתי אותו, הוא כיסה את השפופרת ושאל מישהו אחרי שכנראה באמת היה האחראי.
לאחר השיחה שוב ניסיתי להזמין דרך האתר ועדיין קיבלתי הודעה שאיני יכול להזמין משום שהזמנתי כבר בחצי שעה האחרונה.

בעקבות זאת החלטתי להשאיר הודעה בשירות לקוחות על המקרה, אך גם שם נתקלתי באטימות לאין שיעור. בתגובה להודעה שהשארתי קיבלתי מייל שאיני יכול להגיב אליו, שבו נאמר:
"אסף,
שלח את מס' הקוד, בדר"כ אין בעיה עם תפעול ההזמנה בעזרת הקוד.
בתיה"
גם אין לי אפשרות להגיב למייל, וגם הוא אינו מתייחס כלל לתיאור המקרה, אלה לפרט טכני שולי.
לאחר פניה נוספת לשירות לקוחות, עדיין לא הבינו שהתלונה הינה על השירות ולא על פרטים טכנים של הקופון וקבלתי את התגובה הבאה:
"אסף שלום,
אין באפשרותינו לעזור לך מבלי שנקבל את הקוד מויזה. הבעיה בדר"כ מבדיקה שלנו היא שהוקלדו נתונים שלא מתאימים להזמנה בקוד חינם.
מקווה שלא תרגיש כי מייל זה מבזה אותך כי לא זו הכוונה.
הענין יטופל רק כאשר נקבל ממך את הקוד.
בברכה בתיה"


לסיכום, השירות בסניף, באתר האינטרנט, ובשירות לקוחות היה לקוי ביותר.
כל המקרה גזל ממני זמן רב ועוגמת נפש. השירות לא היה משביע רצון ולא קיבלתי פיתרון בזמן.
את הפיצה הייתי חייב להזמין ביום אחר לאחר שנרשמתי מחדש לאתר ונגזל ממני זמן נוסף.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה