פרטי התלונה

תלונות Domino's Pizza (דומינוס פיצה)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Domino's Pizza (דומינוס פיצה)שעות פתיחה Domino‘s Pizza (דומינוס פיצה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ויחס משפיל ומזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ביום שבת ה 16 באפריל חגגנו מסיבת יום הולדת לשתי בנותיי.
למסיבה הוזמנו חודשיים מראש בהתרגשות גדולה 80 ילדים - ילדי הגנים של בנותיי וכן חברים טובים ובני משפחה.
ביום רביעי – 13.4.11 כחלק מההתארגנות המוקדמת שעשתה אישתי לקראת הארוע , התקשרה אישתי ושוחחה עם נציג סניף "דומינוס פיצה" ברעננה ושאלה מהי הפרוצדורה להזמנת כ- 9 מגשי פיצה ליום שבת בשעה 12:00. נאמר לה כי עליה להתקשר ביום שישי ולעשות הזמנה.
ביום שישי , כפי שנאמר לה, התקשרה אישתי ושוחחה עם גבי- מנהל המשמרת, ויחד סגרו את פרטי ההזמנה. גבי הרגיע את אשתי כי ההזמנה תגיע בזמן- בשעה 12:00 וכי עליה להתקשר לפני כן – סביב השעה 11:15 לתזכורת למרות שאין מה לחשוש כי הפרטים נרשמו אצלו. ההזמנה כאמור אושרה ותואמה להגעה בשעה 12:00 בצהרים. אישתי חידדה את חשיבות זמן ההגעה לגבי מספר פעמים.
למחרת ביום שבת – התקשרתי לסניף בשעה 11:20 לוודא שאכן המשלוח יגיעה בשעה 12:00 ואכן קיבלתי אישור על כך.
אישתי התקשרה אף היא וקיבלה על כך אישור.
חייב אני להדגיש את נושא הזמנים שכן סיום הופעתה של המפעילה תואמה לשעה 12:00 ולאחר מכן היה ברור כי 80 ילדים מגיל שנתיים ועד 6 חייבים לאכול ...
בשעה 12:04 התקשרתי לסניף לבדוק מדוע ההזמנה לא מגיעה, נציג בשם תומר – השיב שההזמנה מתעכבת כי התנור היה מקולקל. מדוע לא עודכנתי על כך בשיחתי הקודמת, שאלתי. אולם לא הייתה לתומר תשובה על כך. למרבה תדהמתי שאל תומר מדוע אני לחוץ על ההזמנה אלה רק 4 דקות של עיכוב. ביקשתי לשוחח עם מנהל המשמרת לאחר שנוכחתי שרגישות ללקוחות ושירות אינם מוטמעים. ליאור - מנהל המשמרת, ענה לי ואף הוא השתומם מדוע אני "עושה רעש" על איחור קל. ליאור הציע לי פיצוי של 2 תוספת או פיצה חינם. השבתי לו כי אינני מבקש פיצוי, השב וכי את חוות דעתי אביע במכתבי להנהל. , בתגובה השיב ליאור שיהיה לי בהצלחה. הגדיל ליאור לומר שאני מבזבז את זמנו כשאני מביע את מורת רוחי בפניו.... גם אישתי התקשרה במקביל ולאור הלחץ הגובר והולך לשאול היכן ההזמנה וגם לה ענו כי "ההזמנה בדרך"..
ההזמנה הגיעה באיחור של 20 דק' כשהמפעילה עושה עד אז ככל יכולתה על מנת לרגיע את הילדים הרעבים . אשתי ואני חשנו מובכים בצורה שאין לתארה במילים כששוב ושוב ילדים והורים שואלים אותנו מחד אם היומלדת הסתיימה ומאידך אם יש לילדים משהו אחר לאכול לבד מממתקים ..
עד שהפיצה הגיעה הילדים אכלו ממתקים בכמות כזאת ש - 4 מגשי פיצה נותרו שלמים. הילדים התמלאו מממתקים ומס' הורים זעמו שאין "אוכל" מזין יותר .. לא שפיצה מזינה יותר מממתקים אולם אני תקווה שהנקודה מובנת.
אני חייב להבהיר - אשתי ואני עורכים פעם בשנה יומלדת לשתיי בנותינו בנות ה- 4 וה- 6 כיום. לאור עברה של אשתי כמפיקת ארועים היא מכינה מראש כל פרט אפשרי וסוגרת כל נושא מראש על מנת שנוכל לחוות את הארוע ללא טירדה וטירחה מיותרת.
"דומינוס פיצה" פשוט ביישו אותנו לעיניי אורחינו, הובכנו מהסיטואציה ופשוט ניצבנו אובדי עצות מול 80 פיות רעבים..
"דומינוס פיצה" משקיע משאבים אדירים בפרסום ושיווק אולם בנושא השירות, צר לי, אך נראה לי שכשלה הרשת. לא כל הלקוחות מבקשים שתי תוספות כפיצוי ובטח שאינם מצפים לתגובות מעליבות ומזלזלות מצד נציגי הרשת.

כלקוח ותיק של סניף רעננה, אני חש נפגע ממנהל הסניף על תגובתו המזלזלת והמעליבה!
אני חש נפגע מהשירות שניתן לי ועוד ביום כה חשוב למשפחתי.
כמו כן, למרות הבטחת מנהל המשמרת לשלוח לי חשבונית מס מקור לאחר התשלום עבור הפיצה – טרם התקבלה כל חשובנית בביתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה