איחור ללא פיצוי< |
נושא התלונה: |
נורני דני |
שם/כינוי: |
יום רביעי 25 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות |
כתובת: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תתארו לכם שעה 19:30 ,, 2 מבוגרים רעבים ועוד שלושה ילדים בני 7 עד 14 רעבים
מחכים 55 דקות לפיצה , ואחרי שמתקשרים לסניף עובדת חסרת סבלנות מבטיחה לך תוספת חינם בהזמנה הבאה בטענה כי זה מדיניות החברה ושמבקשים לדבר עם מנהל משמרת היא לוקחת טלפון בטענה שהיא עסוקה ועדיין מחכים לשיחה שלה .
כל זה ללא התנצלות וללא בושה ,
מה שמצחיק עם הפיצה מגיע פלייר גדול המטיח משלוח עד 30 דקות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|