|
|
|
|
|
|
חוסר בהזמנה וזילזול של המנהל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 07 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ביצעתי הזמנה טלפונית - פיצה משפחתית+תוספת+אצבעות גבינה ב- 79.90 ובנוסף ביקשתי לממש את זכאותי בשובר לחם שום או אצבעות גבינה במתנה , השתלום בוצע באשראי והמשלוח הגיע ... ללא האצבעות גבינה הנוספות . באותו זמן ישבו אצלי חברים כך שמנה זו היתה מיועדת לאחד מהם ... כאשר יצרתי קשר עם הסניף נאמר לי שדרוש אישור מנהל ושהוא יחזור אליי (פעמיים) ... ונחשו מה? הוא לא חזר ... כמובן שנותרנו עם חוסר בהזמנה והרגשת זילזול .... מה שבטוח זה שפעם הבאה לא תהייה !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול נאות בחברה ומנהלי סניפיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|