|
|
|
|
|
|
שירות לקוח גרוע< |
נושא התלונה: |
יום שלישי 16 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
כפר סבא |
כתובת: |
כפר סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ביצעתי הזמנה טלפונית (פיצה + תוספת + לחם שום) מבצע 79.9 + שתייה. סה"כ כ 90 ש"ח. נאמר הפיצה תגיע תוך חצי שעה. התשלום בוצעה בכרטיס אשראי.
לאחר יותר משעה התקשרתי לברר מדוע לא מגיע השליח, נאמר לי שאין שום הזמנה על שמי ולא ידוע במה מדובר. לאחר שהמתנתי כ עשר דקות נוספות על הקו, אחראי המשמרת (יבגני) אמר לי שלא ניתן לברר מי לקח את ההזמנה. לגבי החיוב כמובן שאין לו מושג "אל תדאג לבטח לא תחויב" אמר לי.
לצערי לא עלה בדעתו ולו לרגע לפצות אותי או להתנצל על השירות. לדעתי זו דוגמה לשירות גרוע וגם חוצפה. זמני וכספי נזרקו , לא קיבלתי שירות אך עלי לקבל זאת בהבנה. מה שבטוח לשם אני לא חוזר!
|
ובזבוז זמן (כספי?) |
סוג הנזק : |
חידוד נהלים איך נותנים שירות, התנצלות + פיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|