פרטי התלונה

תלונות אוטומוטור בע"מ

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוול שניגרם לי כתוצאה מטעות של חברת גרירה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אור עקיבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד צרכנות הוגנת שלום רב

בתאריך 29.4 נשפך לי מים על מערכת הקודנית של הרכב שלי

והתקשרתי לשירות הגרירה שהייתי מבוטח ששמו חצב אוטומוטור

שם שאלו אותי לאן ארצה לגרור את הרכב ואמרתי להם שלרחוב אליהו איתן בראשון לציון

למקום שנקרא אדי מערכות שם היה אחריות על מערכת הקודנית

אך כשהגעתי לאדי מערכות לקבל את הרכב רכבי לא היה נמצא שם

התקשרתי לפי השיחה מזוהה לבחור שהתקשר אלי להגיד שהרכב שלי אצלו וכאן התברר לי שהרכב נמצא במוסך עדי

ברחוב שמוטקין ומכאן התברר שהרכב נלקח בשוגג על ידי הגרר במקום אדי מערכות למוסך עדי כנראה בגלל

השמות הדומים של בתי העסק למרות שאמרתי לנציגת השרות של חברת הגרירה בפירוש שאני רוצה שהרכב יגיע לרחוב אליהו איתן

אך כשהגעתי מכשיר הקודנית היה מתוקן ונדרשתי לשלם למבצע התיקון סכום של 150 שקל על התיקון למרות שהיה לי אחריות

במקום שביקשתי מחברת הגרירה להוריד את האוטו.



תגובת נציג חברת הגרירה בשם קובי שהוא לא מוכן לקחת אחריות על כל מה שקרה והוא לא מתכוון לפצותי אפילו בשקל אחד



בהתחלה ההסבר היה שאני אמרתי להם להוריד את האוטו במוסך עדי ולאחר שעמדתי על טענתי שלא שמעתי לפני המקרה על המוסך הנ"ל

הוא טען ש הבחור שסידר את הרכב נתן לי אפשרות להחזיר את הרכב למצב הקודם (שהקודנית היתה מוצפת במים)

ואז הוא היה גורר לי את הרכב לאדי מערכות

דבר שלא מתקבל על הדעת





אשמח לקבל ממכם עזרה בנושא

בכבוד רב רון יעקבי

נייד 0543455769









--------------------------------------------------------------------------------

כספי סוג הנזק :
לפצות אותי פיצוי כספי עבור הנזק שניגרם לי עקב טעות של חברת הגרירה פתרון נדרש :

אוטומוטור בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה