פרטי התלונה

תלונות רשות המים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ואי חזרה טלפונית למרות שהשארתי פרטים בטלפון - חיכיתי שעה !!!!d נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזל **** ****** *** 15 פ"ת. מסר חשבון חוזה 400******5. יחידת קראית מונה 142003-2. חשבונית 1102769533 ת.ז 68117316 תקופת חיוב 05 שנה 2013 על סך 300.27 ₪

לפי מכתבכם "שיעור הגידול בצריכה הינו 142.28%"
פניתי לנציגה טלפונית שביקשה ממני לרדת לשעון מים שלי ולשעון הראשי. אמרתי לה את שכתוב בשעונים: מד שלי 011209 והמד הראשי 006229.
הבטיחה שנציג יחזור אלי היום - ולא חזר איש.
אני מתקשרת ב8:00; סגור, 8:30 ועונה לי תקליט שאני מספר 1000 בתור. וככה כל היום.
אנו 2 נפשות ואין שום בעיית נזילה - אז איך ייתכן שהצריכה זינקה פלאים ?????
מה לעזאזל קורה פה?
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי ! ושפרו את מענה הטלפוני פתרון נדרש :

רשות המים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה