|
|
|
|
|
|
חיוב שגוי ואי חזרה טלפונית למרות שהשארתי פרטים בטלפון - חיכיתי שעה !!!!d |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזל **** ****** *** 15 פ"ת. מסר חשבון חוזה 400******5. יחידת קראית מונה 142003-2. חשבונית 1102769533 ת.ז 68117316 תקופת חיוב 05 שנה 2013 על סך 300.27 ₪
לפי מכתבכם "שיעור הגידול בצריכה הינו 142.28%"
פניתי לנציגה טלפונית שביקשה ממני לרדת לשעון מים שלי ולשעון הראשי. אמרתי לה את שכתוב בשעונים: מד שלי 011209 והמד הראשי 006229.
הבטיחה שנציג יחזור אלי היום - ולא חזר איש.
אני מתקשרת ב8:00; סגור, 8:30 ועונה לי תקליט שאני מספר 1000 בתור. וככה כל היום.
אנו 2 נפשות ואין שום בעיית נזילה - אז איך ייתכן שהצריכה זינקה פלאים ?????
מה לעזאזל קורה פה?
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי ! ושפרו את מענה הטלפוני |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות המים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|