|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות לפנייה בחברת הגיחון |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני חברת וועד בניין ברחוב הגדנ"ע 5 בירושלים. בחודש ינואר או פברואר 2013 הייתה דליפה מצנרת של דיירת שדלפה למבואת הבניין ולתוך דירתי. רק לאחר שהגיע נציג מפיקוח הגיחון, הואילה הגברת לתקן (לאחר כחודשיים של נזילות). פניתי מספר פעמים לגיחון כדי לקבל עותק מהדו"ח שקיבלה הגברת תמי קדם אולם עד היום לא נעניתי ולא ניתן לדבר עם איש בטלפון בטענה שמדובר במחלקה המשפטית ואפשר לשלוח רק פקסים, לציין ששלחתי אין ספור פקסים. תשובה אחרונה מהגיחון הגיעה ב-14 לינואר בה נאמר לי שבקשתי בטיפול!. רצ"ב מספר לקוח ומספר פניה.
תודה
לקוח: 100278957
פנייה: 7021283
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשובה! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות המים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|