פרטי התלונה

תלונות רשות המים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשות המים ועיריה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
התלונה שלי היא לא רק לרשות המים אלא גם לעריית קרית גת..
לפי חוק בצורת החדש, משפחה בת 4 נפשות הינה צריכה להגיע עד 32 מ"ק לחודשיים,אנחנו 5 נפשות במשפחה, כלומר צריכים להגיע עד 4 מ"ק לחודשיים. הממוצע החודשי הינו 10 מ"ק, כלומר, 20 לחודשיים.
כל חודש היה מגיע חשבון "תעריף 1" ו"תעריף 2", החודש (5-6) הגיע תעריף 1 (24 מ"ק) + "תעריף למשותפות" (8מ"ק).
מאחורי החשבונית מפורט כל תעריף מהו: "תעריף משותפת" - "נקבעת לפי ההפרש בין מדידת מד המים הראשי לעומת מדידת סך מדי המים הדירתיים. הפרש מדידה זה, מחולק באופן שווה בין כל יחידות הדיור ומתווסף לצריכה הדירתית כצריכה לכל דבר. הסיבות לצריכה המשותפת מגוונות, השכיחות בשניהן: נזילות בצנרת הראשית, ושימוש ישיר מהצנרת הראשית לצרכי שטיפה או השקיה".
בדקתי חודשים אחורה, אף פעם לא לקחו ונאמר כי תעריף 1 ותעריף 2 כוללים בתוכם את ה"משותפת", עשיתי מחקר קטן, אולי באמת קיימת אצלי נזילת מים (בדירה/בבנין) - לא התגלה. בדקתי בין דירי הבנין גם לפי כמות המים הדו חודשית לשעבר והנוכחית כמעט זהה. כמו בחשבונית שלי.
ובדקתי - לכל הבתים באזור הגיע "משותפת" גבוהה.
לא ייתכן שלכל הדירים בקרית גת התחילה נזילה באותם החודשיים.

לפני כמעט כשנה הייתה לי נזילה בבית וראו את זה - זה התאפין גם בחשבונית.
לדעתי אם כבר יש נזילה אז בעירית קרית גת - ומפזרים בין כולם שווה בשווה שישלמו את הבזבוז - נא בדיקתכם.

מידי חודשיים מגיע אלינו חשבונית ואנחנו משלמים כנדרש, גם כשהייתה נזילה. חוסכים במים כמה שאפשר, לא הגיוני שיטילו עלינו מס בצורת גם כאשר שמים עלינו גג שימוש ואנחנו משתמשים בפחות מחצי מהכמות הנדרשת.
כספי סוג הנזק :
בדיקה מקיפה של הנושא והחזר כספי. פתרון נדרש :

רשות המים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה