פרטי התלונה

תלונות רשות המים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מים שגויה באמצעות חברת 'מי אביבים' נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
במהלך השנתיים האחרונות, אני מתגוררת בשכירות ברחוב דוד שמעוני 7/3 א', תל אביב.
מחודש ינואר, עת הועברנו לחברת מי אביבים אני מתבקשת לשלם בגין אגרת המים והביוב סכומים אשר אינם תואמים לצריכת המים הממוצעת שלי בשנה אשתקד ובכלל אינם דומים לצריכת המים הביתית שלי מאז ומעולם.

צריכת המים הפרטית בחשבוני עלתה בכ- 38 אחוז (!). אין זה הגיוני שבמשך שנתיים בהם אני גרה בדירה הנ"ל בממוצע של 31 קו"ב, לפתע, עם המעבר לחברת מי אביבים, אני נדרשת לשלם עבור 43 קו"ב. גם הצריכה המשותפת לבניין עלתה באופן לא ברור (7.1 קו"ב כיום, לעומת 4.2 קו"ב לפני מי אביבים) ואין בנמצא אף גורם ריאלי לכך, היות ושירותי הגינון שלנו נותרו כשם שהיו לכל אורך השנתיים הללו.

את התשלום בגין ינואר-פברואר שילמתי, היות וטעיתי להאמין כי מדובר בעליית תעריפים ולא בחנתי לעומק את העניין לצערי. אך כאשר קיבלתי את התשלום לתקופה העוקבת גיליתי כי למעשה אין מדובר בתעריפים גרידא, אלא בעלייה בצריכת המים עצמה, אשר איננה מתקבלת על הדעת. אני ובן זוגי צורכים את אותה כמות המים מאז ומעולם ולא קרה דבר במהלך 2010 שיסביר את העלייה החדה הנ"ל.
מתחילת החודש (אוקטובר 2010) אני מנסה להשיג נציג שירות אשר יטפל ויבדוק את פשר החריגה הפתאומית, אך נתקלת ב"חומה בצורה" מול העירייה אשר לא מוכנה לדון בעניין ומפנה למי אביבים. ובמי אביבים אני נתקלת בבירוקרטיה מתישה לפיה אני מועברת מנציג למשנהו, ממחלקה למשנתה, כשלבסוף השיחה מתנתקת (מתקבלת הודעה שלא ניתן להשלים את השיחה).
כאשר סוף סוף הצלחתי להשיג טלפון לבירורים במוקד הצרכנות (מן האתר של מי אביבים), הושמעה הודעה מוקלטת כי המוקד אינו פעיל היות והעובדים יצאו להשתלמות...
ברצוני לומר לכם ולעיריית תל אביב שכל כך מתהדרת בעשיית ה"טוב" לתושביה- תתביישו!
העברתם את טיפול המים לחברת מי אביבים- אשר מבצעת את עבודתה בצורה מזלזלת כלפי התושבים, ובצורה שמעוררת חשד.

אני מצפה מהעירייה שלי ליותר מכך ולמתן פתרון ומענה הולם לפנייתי זו. אינני מתכוונת לשלם את השובר האחרון שקיבלתי ודורשת שהעניין יבדק לשורשו.

(מספר לקוח במי אביבים: 10182533).

כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין תשלום מים, והנפקת שובר חדש התואם לצריכה הריאלית פתרון נדרש :

רשות המים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה