|
|
|
|
|
|
לא ניתנים להשגה< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נראה אותכם מצליחים לדבר עם משהו אנושי (לא מזכירה אלקטרונית לא תפוס ולא להעברה) פשוט לדבר.
סגרו את הברז והלכו הביתה
אפילו נציב תלונות הצבור אינו עונה רק להשארת הודעה כנ"ל במשרד התשתיות הלאומיות כולם ירדו למחתרת
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות המים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|