פרטי התלונה

תלונות רשות המים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע בטיפול בתלונות. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני כמה ימים באזור בית שאנחנו גרים במועצה אזורית פרדסיה התחילה בעיית הביוב ברחוב. ניסינו להתקשר כמה פעמים במהלך יום 28.7.2011 לחהברה שמאמורה לטפל בבעיות כאלה ("מעיינות השרון"), אך לצערינו אף אחד לא ענה. נשארנו עם הסירחון כל שישי- שבת. היום אחרי כמה שעות של ניסיונות הצלחנו קיבלנו מענה ב"מעיינות השרון" אבל במענה אמרו לנו שיש להם בעיה עם מחשבים ולכן הם לא יכולים לטפל בבעיה של ביוב ברחוב. אנחנו לא מבינים את הקשר בין ביוב שזורם ברחוב לבין בעיה במחשב של החברה. הציעו לנו להתקשר אחרי 4-3 שעות. רק שבבדיקה פשוטה באתר של החברה עולה ששעות מענה טלפוני שלהם מסתיים בשעה 13:00. לכן, אם נתקשר אחרי 3 שעות כמו שהציעו לנו- לא נקבל שום תשובה כי אין מענה כבר.
השירות שתיאנו מעלה לא נראה לי השירות שחברה המספקת שירותי ביוב צריכה לספק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להכירח חברת מעיינות השרון לבצע עבודתה צורה סבירה ומספקת. פתרון נדרש :

רשות המים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה