פרטי התלונה

תלונות רשות המים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מופרזת נושא התלונה:
בלברמן אלה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מי שבע- רחוב בעצמאות 54, באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
• בתאריך 10 בנובמבר 2009 קיבלנו מכתב המתריע בפנינו על צריכת מים מופרזת פרטית לתאריכים יולי- אוקטובר 2009.
109 קוב, 2600 ש"ח.
• מאחר ואנו סטודנטים והשוכרים הקודמים עזבו טרם סיום החוזה (תחילת יולי) בתקופה זו לא היה איש נוכח בדירה ועל כן החיוב תמוה. בנוסף, בדקנו לפי ההנחיות האם קיימת נזילה וראינו שלא.
• פנינו אל נציגי 'מי שבע' ונתבקשנו לשלוח חשבון חשמל עדכני על מנת להוכיח כי לא היה אף אחד בדירה וכן כך הדבר. חשבון החשמל מינימלי לחלוטין (למעט תשלום קבוע שלא תלוי בשימוש). חברת החשמל לא מסכימה לשלוח חשבון המראה על 0.
• פנינו כבר מספר פעמים בנושא לתאגיד המים הנ"ל, רוב הפעמים לא חלה כל התקדמות.
• לאחרונה חלה תפנית כאשר החליטו ב'מי שבע' לנסות ללכת לקראתנו ולבטל את היטל הבצורת (שהוא בערך חצי מהחוב). גם עם ביטול היטל בצורת, עדין נשאר תשלום של 2000 ₪.
• חשבון המים (וגם החשמל) ע"ש אסף הוניג, השוכר הקודם, ת.ז 031402399 מספר לקוח- 31402399
• כתובת הדירה: יצחק אבינו 12 דירה 1 באר שבע
• במהלך כל השנה האחרונה אנחנו כותבים מכתבים, שולחים פקסים, מתקשרים, הולכים לדבר עם הנציגים.
* בימים אלה, כאשר כבר התייאשנו, פנינו שוב אל מי-שבע במטרה לבטל את החוב וראינו שהוא הוכפל תוך פחות מחודש (יש הוכחות).
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב באופן מיידי פתרון נדרש :

רשות המים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה