פרטי התלונה

תלונות רשות המים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון מוערך באופן שגוי וזדוני ללא שום בסיס אמת ושירות באופן פרימיטיבי ביותר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה נשלח ל:
חברת הגיחון מחלקת פניות הציבור
ח"כ אורי מקלב, פניות הציבור
בשם רוב דיירי הבניין בכתובת:
שמואל הנביא 11 ירושלים
מס' חשבון אישי של המתלונן:
1292258
מס' לקוח אישי של המתלונן:
100045938
תאריך קבלת חשבון הגיחון: 2012 - 02 - 21
הנדון:
חשבון נפוח לכל דיירי הבניין עקב הערכה משוערת של מונה משותף.
קיבלנו חשבון עם צריכה משותפת של 24.25 קוב מים לכל דייר, דהיינו 13 דיירים כפול סכום הנ"ל שווה = 315.25 קוב מים בצריכה משותפת.
כתוצאה מכך, חלק מהשכנים חויבו בחריגה למחיר 2 .
שכנים בבניין התקשרו למוקד הגיחון וקיבלו תשובה "המונה הראשי היה נעול במנעול ולכן לא היה באפשרותינו לבדוק את מונה הראשי.
אכן כיו"ר וועד הבית בבניין, בדקתי והורדתי המנעול מדלת מונה הראשי ביום ששמעתי על המנעול.
שלחתי אימייל בתלונה להגיחון וטרם קיבלתי תשובה.
התלונות של דיירי הבניין הם:
1. אם המונה ללא גישה, צריך להודיע שיפתחו את הגישה ולא להחליט לבד הערכה משוערת.
2. אם כבר הגעתם ל"משוער" הרי צריך בסיס להערכה שמשערים בצריכה, דהיינו אם עד עכשיו במשך 3 שנים היה 0 קוב מים בצריכה משותפת במונה ראשי, צריך להיות גם היום משוער כאפס 0 צריכה ולא כפי ששיערתם.
3. אחרי שמודיעים לשירות הגיחון שהמנעול הורד ויש כבר אפשרות לקרוא את המונה הראשי, צריך לשלוח מייד לקרוא ואין אפשרות לחייב דיירים במה שאינם חייבים כלל.
4. אם תנסו לסמוך על "החזר תשלום" בבדיקה הבאה, זה בלתי אפשרי, כי נוצר מצב כאן שיש חריגה למחיר 2 לדיירים, ולכן אם תבדקו בחודש הבא ותראו שיש מינוס קוב מים בצריכה משותפת ואז תחזירו לדיירים את הכסף ששילמו בטעות, לא תדעו כלל להחזיר את "מחיר 2" ורוב הדיירים אינם מוכנים לשלם חשבון שלא שייך בכלל להחזיר להם את החיובים, כי מחיר 2 לא ייכנס בהחזר.
5. מונה הראשי נכון ליום 23-02 עומד על 4650 ולא כפי ששיערתם 4913
6. אם תכניסו היום רק את מונה הראשי זה לא יתן תוצאות אמת של הפרשי צריכה למשותפת כי כבר עברו 35 יום מתאריך הקריאה של מונה הפרטי, ולכן המונה כבר התקדם במספרים עקב הצריכה הפרטית של ה35 יום שעברו.
עקב כל הנ"ל, בשם כל הדיירים מבקשים מחברת הגיחון לשלוח את העובד לקרוא שוב בכל המונים הפרטיים וכן המונה הראשי, וכמובן לחשבן את מס' הימים מהחשבון שלפני האחרון כדי לוודא את תקינותו של אי חיוב מחיר 2 למי שלא עבר את תעריף הנמוך לחודש.
השכנים מוכנים לתבוע את ביצוע הנ"ל בבית המשפט באם לא יתוקן הנ"ל.
בברכה
בנימין בלום
שמואל הנביא 11 ירושלים
0527640108
כספי סוג הנזק :
לשלוח את העובד לקרוא שוב בכל המונים הפרטיים וכן המונה הראשי, וכמובן לחשבן את מס' הימים מהחשבון שלפני האחרון כדי לוודא את תקינותו של אי חיוב מחיר 2 למי שלא עבר את תעריף הנמוך לחודש. פתרון נדרש :

רשות המים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה