|
|
|
|
|
|
תלונה על אי שליחת חשבון מים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני גר בשכירות בגבעתיים ברחוב הצנחנים 11 דירה 3.
בחודש מרץ ביקרתי במשרדי מי-גבעתיים עם צילום ת"ז של בעלת הדירה בבקשה שישלחו את חשבון המים לכתובת שלי: הצנחנים 11 דירה 3.
לאחר יותר מארבעה חודשים לא קיבלתי לדואר חשבון מים. בפנייה למוקד נאמר לי שרשום אצלם כי הכתובת הינה "הצנחנים 11 גבעתיים" ללא מספר הדירה, ולכן לא מגיע החשבון.
ביקשתי לעדכן את מספר הדירה ולתת לי לשלם את החשבונות.
אין ברשותי עוד את צילום ת"ז של בעלת הדירה, שושנה רביאן, כמו כן מדובר באישה מבוגרת שאין ברצוני להטריח אותה שוב ולשלוח אותה לחנות צילום על מנת שתצלם את הת"ז שלה מחדש.
כל מה שאני מבקש זה להוסיף את הספרה 3 כמספר הדירה ולשלוח לי בבקשה את חשבון המים!!! כמו כן אני מבקש לא להוסיף ריביות והצמדדות על פיגורי תשלומים שכן החשבון לא נשלח לכתובת למרות שביקרתי במשרדים וחתמתי על טופס שבו הופיעו כל הפרטים שלי בהצגדת אישורים מתאימים וחוזה שכירות.
תודה
דרור ארבל
050-6815014
|
להוסיף את הסיפרה 3 לכתובת!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות המים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|