פרטי התלונה

תלונות רשות המים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה עם שעון מים חדש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' העלייה השנייה 5, ת.ד. 557 פתח תקווה 49104 כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקראת יולי 2012 הוחלף שעון המים הפרטי של הגברת ברמן שטפניה קוקה המתגוררת ברחוב קק"ל 30 פ"ת.
לפני החלפת השעון תצרוכת המים שלה הייתה 7-8 קוב לחודשיים, באופן עקבי. לאחר החלפת השעון, מחודש יולי 2012 ועד לחודש דצמבר 2012, קפצה תצרוכת המים שלה ל- 17 קוב ליולי-אוגוסט, 38 קוב חודשים ספטמבר-אוקטובר ו- 44 קוב לנובמבר-דצמבר !! יש לציין כי תצרוכת המים היא עבור גברת ברמן בלבד ולא כללי לבניין לחלק למספר הדיירים.
מחודש ינואר 2013 חזרה התצרוכת ל 6-7 קוב לחודשיים.
יש לציין כי הגברת ברמן מתגוררת בגפה ולא חל בחייה כל שינוי בשנים האחרונות בכלל ובחודשים המדוברים בפרט, למעט החלפת השעון.
מן השעון ועד הכניסה לביתה יש צינור חיצוני באורך של כמטר וחצי - תקין לחלוטין.
בתוך ביתה של גברת ברמן בדקנו את האינסטלציה, והיא תקינה לחלוטין.
בנושא הנ"ל נשלח מכתב לחברת מיתב בחודש פברואר 2013, אשר לא נענה עד לרגע כתיבת שורות אלה.
ניהלתי 4 שיחות טלפון עם נציגי חברת מיתב. בשיחה האחרונה שלחה לי הפקידה טופס מיוחד למלא, אשר מליתי והגשתי במשרדי מיתב לפני כ 10 ימים. שם אמרו לי שלא מקבלים כלל את תלונתי, מאחר ורק במידה וצריכת המים עולה על 30 קוב לחודש (60 קוב לחודשיים) מתקבלות התלונות.
מיתב טוענת שאלה הן הוראות נציבות המים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על התצרוכת העודפת בחודשים האמורים, מעבר לתצרוכת הממוצעת של גברת ברמן. פתרון נדרש :

רשות המים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה