|
|
|
|
|
|
שרות גרועואי מתן מענה הולם!!!! |
נושא התלונה: |
יום שישי 27 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בת ים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/08 רכשתי 2 תיקי גן של קלגב בסניף עיר-ימים בנתניה.
כשבוע לאחר תחילת שנת הלימודים התפרים של אחד מהתיקים החלו להתפורר.
כיוון שאני תושבת חולון נגשתי בתאריך 27/09 לסניף בקניון בת ים וביקשתי להחליף את התיק.
נענתי כי לא ניתן להחליף אלא רק לשלוח לתיקון.
מאז ועד היום לא קיבלתי את התיק/תשובה.
פניתי מס' פעמים ונענתי בתשובות הזויות- זה לא קשור אלינו אלא לקל גב (עוד לא לקחו/עוד לא החזירו).
אותי לא מעניינת חברת קלגב , אני רכשתי את המוצר דרכיכם ואני מצפה שאתם תתנו לי שרות.
מבקשת לקבל תיק גן מיידית , לא מן הנמנע שגם לכלבוטק אגיע אם יהיה צורך.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיק גן חדש!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קרביץ שירות לקוחות
, תגובה:
|
לאה רוזנבאום שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
התיק ממתין בסניף לאחר תיקון ספק |
תגובה: |
נמסרה הודעה טלפונית ללקוחה ע"י הסניף |
פתרון: |
|
|
|