פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרועואי מתן מענה הולם!!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/08 רכשתי 2 תיקי גן של קלגב בסניף עיר-ימים בנתניה.
כשבוע לאחר תחילת שנת הלימודים התפרים של אחד מהתיקים החלו להתפורר.
כיוון שאני תושבת חולון נגשתי בתאריך 27/09 לסניף בקניון בת ים וביקשתי להחליף את התיק.
נענתי כי לא ניתן להחליף אלא רק לשלוח לתיקון.
מאז ועד היום לא קיבלתי את התיק/תשובה.
פניתי מס' פעמים ונענתי בתשובות הזויות- זה לא קשור אלינו אלא לקל גב (עוד לא לקחו/עוד לא החזירו).
אותי לא מעניינת חברת קלגב , אני רכשתי את המוצר דרכיכם ואני מצפה שאתם תתנו לי שרות.
מבקשת לקבל תיק גן מיידית , לא מן הנמנע שגם לכלבוטק אגיע אם יהיה צורך.
עגמת נפש סוג הנזק :
תיק גן חדש!!!! פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום שרות לקוחות שם ותפקיד:
התיק ממתין בסניף לאחר תיקון ספק תגובה:
נמסרה הודעה טלפונית ללקוחה ע"י הסניף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה