פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במכירה, אי לקיחת אחריות ואיום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. ב-13.11.14 נכנסתי לקרביץ במטרה לקנות מחשב נייד תוצרת אסוס שהיה במבצע, בעקבות המלצה של איש המחשבים בחברה בה אני עובדת ספציפית לגביי הדגם הזה.
2. ביקשתי ממוכר א' את המחשב ובעוד הוא מוריד אותו מהמדף ומספר לי עליו, התערב מוכר ב' (בדיעבד התברר שהוא מנהל החנות) וטען שנשאר "טושיבה אחרון".
3. מאותו רגע בו התערב המוכר השני ושאל למה אני לא קונה את הטושיבה, החלו השניים (בעיקר מוכר ב') לשכנע לכיוון הזה, כשהם טוענים ששני המחשבים עם נתונים זהים. ומסבירים לי שאמנם המעבד תוצרת AMD ולא אינטל, אך מעבר לזה אין כל הבדל .
4. כיוון שלדבריהם לא היה כל הבדל, לאור ההמלצות החמות וגם בשל העובדה שהטושיבה היה מעט יותר זול מהאסוס אותו התכוונתי לקנות, קניתי את הטושיבה.
5. כשניסיתי להפעילו למחרת, התברר לי שהמחשב איטי בצורה יוצאת דופן. בדקתי את הנתונים והתברר לי שיש לו 2 ג'יגה זיכרון, בעוד שלמחשב האסוס שרציתי היה 4 ג'יגה וכן התברר שמדובר במעבד בעל שתי ליבות ולא 4 ליבות במחשב האסוס -לכל הדעות לא מחשבים בעלי נתונים זהים או אפילו דומים.
6. חזרתי לחנות ב-17.11 וביקשתי לקנות את דגם האסוס במקום, בטענה שנתנו לי מידע לא נכון שגרם לי לקנות את המחשב הזה. בחנות סירבו בטענה שפתחתי את המחשב ועברו 4 ימים (בהם שישי שבת ויום בו הסתכל עליו איש המחשבים בחברה בה אני עובדת ואישר את מה שראיתי).
7. ביקשתי לדבר טלפונית עם מנהל החנות. הוא טען שהיה במקום בעת המכירה וש"אני יודעת טוב מאד מי הוא" (????) רק לאחר השיחה הבנתי שהוא "מוכר ב'" שמלכתחילה הציע את הטושיבה. הוא טען בתוקף שהדברים שאני אומרת לא היו. כששאלתי אם נכח במקום מדוע משקר. החל לאיים עליי בתביעת דיבה וסרב להתייחס עניינית לדברים.
8. יצאתי מהחנות המומה ומושפלת. בעיקר מהאופן בו דיבר עליי ומכך שהכחיש את כל שנאמר לי רק מספר ימים לפני כן!
9. מוכר שהיה בחנות בזמן שיחת הטלפון שאל את מוכר א' כיצד אמר שהמחשבים עם אותם נתונים והוא נראה נבוך ואמר שהנתונים דומים. זה לא מה שנאמר לי. נאמר אותם נתונים, אבל גם דומים הם לא.
10. אם המחשב היה עובד טוב, זה לא היה מפריע לי, ולא הייתי מטריחה את עצמי שוב לחנות להחליפו (הדרישות שלי ממחשב צנועות וגם יש לי דברים יותר טובים לעשות עם הזמן מלשוב ולבקר בקרביץ) אבל המחשב לא זז.
11. אני דורשת –א. החזר כספי מלא בסך 1260 ₪ (אני לא מעוניינת לקנות יותר את מחשב האסוס, לפחות לא מקרביץ) ב. רענון למנהל החנות על מהן טכניקות מכירה לגיטימיות ומה לא (לשקר – לא) וכן מה זה שירות (לאיים – גם לא).
+ עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
החזר כספי + התנצלות פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של קרביץ
תגובה:
פנייתה בבדיקה וטיפול ישירות מול הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה