אי מתן שירות הולם, דיבור חצוף ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
מרום נוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שני ה30.3 הגעתי לסניף קרביץ במרום נוה ברמת גן, רציתי לקנות מחברת. לאחר שלא מצאתי את המחבר בקשתי את עזרתו של בעובד, אשר נתן שירות טוב ומצא את המחברת. המחיר שהופיע אל המחברת היה 15.90 ומחיר שעבר בקופה היה 35.00 שקלים.
עקב מדבקה עם המחיר אני ביקשתי לקבל את המוצר במחיר הנקוב. העובד סירב והוריד את המדבקה. כאשר הגיע עובד השני בשם רוי מנו אני אמרתי לו שלפי החוק הוא חייב לתת לי את המוצר במחיר הנקוב עליו, התשובה שקיבלתי שבמקום הזה הוא חוק והוא מחליט מה לעשות. העובד דיבר בצורה גסה ולא מכובדת, זלזול מוחלט ללקוח. יצאתי מהמקום עם תחושה רעה, לא ארצה לקנות במקום הזה וברשת בכלל
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ביקשתי לקבל את המוצר במחיר שהיה רשום עליו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|