פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת קבלת בונוס הראוי לכל עובדי הסניף נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה, שמי יוסי ואני מגיש פה את תלונתי לגבי עניין "בונוס עמידה ביעדים" של חברת קרביץ שלא התקבל עם סיבת המנהל: "החלטתי לא להביא לו."

תקציר:

אני עובד או יותר נכון הייתי עובד בסניף נס ציונה מתחילת חודש יוני (2015)
עשיתי את עבודתי כמו שהתבקש היו מרוצים מעבודתי מכיוון שיש לי ידע באלקטרוניקה ומכירות, מכרתי הרבה מוצרי אלקטרוניקה ומדפסות, טאבלטים וכ'ו, בין חודשי יולי ואוגוסט התקיים היריד השנתי של קרביץ, בו מכרתי הרבה מוצרים ביניהם גם תיקים, חיכיתי בקוצר רוח לסוף החודש בשביל לקבל את בונוס עמידה ביעדים מכיוון שידעתי שהוא יהיה מכובד מכיוון שהסניף עמד ביעדים בחודש אוגוסט.

בתאריך ה-28.8 מנהל הסניף ביקש ממני לסייע לסניף קרביץ בקניון הזהב ראשון לציון, בהתחלה התנגדתי אבל הוא ביקש את עזרתי וממש התחנן שאני ודווקא אני אלך לשם, בסופו של דבר הלכתי, ונשארתי שם למשך חודש מכיוון שאהבתי את האווירה וסביבת העובדים וכמובן את אורטל מנהלת הסניף.

הייתה לי הרגשה שמאז שהחלטתי לעבור לסניף אחר, מנהל הסניף הקודם (נס ציונה) לא חיבב אותי ויום לפני שעזבתי את הסניף בנס ציונה הוא ממש לחץ עלי לחתום על טופס סיום עבודה, למרות שאני לא רציתי , הגענו לוויכוח בגלל הנושא ואני עזבתי את הסניף מבלי לחתום.

כמובן כפי שציפתי כשקיבלתי את התלוש משכורת לא ראיתי שום בונוס עמידה ביעדים, אחרי מספר בירורים קיבלתי את התשובה הזאת ממנהלת סניף קניון הזהב שדיברה עם מנהל סניף נס ציונה, "החלטתי לא להביא לו".

נדהמתי לשמוע את תשובתו , וזה גרם לי ממש הרגשה של תסכול ועצבים, הרי אני שעזרתי בכל דרך שיכולתי , ונשארתי שעות נוספות, ועשיתי מכירות של מדפסות ומכשירי אלקטרוניקה, אני לא אקבל את הבונוס? איך זה נשמע הגיוני, זה ממש ההפך מההיגיון.

פניתי למנהל איזור השפלה, יניב, שלחתי לו הודעה מפורטת דרך מסרון, הוא התעלם ממנה למרות שקרא אותה, יום למחרת שלחתי עוד הודעה, והוא הגיב לה בתשובה ממוחשבת "זוהי החלטתו של מנהל הסניף" , בלי לשאול אותי למה או לברר עוד פרטים , התשובה שלו הייתה "תדבר עם מנהל הסניף אני לא מתכוון להתערב בשיקוליו של מנהל הסניף" - ניסיתי ליצור קשר מספר פעמים עם מנהל סניף נס ציונה וכל פעם שהתקשרתי הוא לא ענה, שלחתי עוד הודעה ליניב, הסברתי לו את הנושא לעומק , אמרתי לו שזאת לא סיבה מוצדקת ומגיע לי לפחות תשובה למה לא קיבלתי כסף שאמור להיות מחולק בין כל עובדי הסניף , הסברתי לו שכנראה שיש למנהל הסניף סיבה אישית כלפי ולכן הוא החליט לא לכלול אותי בבונוס, המשכתי ואמרתי ליניב שאין בכוונתי לוותר על כסף שאני יודע שמגיע לי יותר אפילו משאר העובדים בגלל עבודתי בסניף והמאמצים שלי למכור ולעמוד ביעד.

יניב השיב ואמר לי שכל מה שקשור לחלוקת הבונוס נמצא בשיקול דעתו של המנהל והוא אף העיר לי " אני לא מתכוון לקבל ממך הערות מזלזלות על המנהלים שלי" למרות שלא אמרתי אפילו דבר רע אחד חוץ מבקשה לקבל תשובה למה אני לא קיבלתי חלק מהבונוס , תשובתו הייתה "תניח לי בבקשה" , המשכתי וביקשתי ממנו שיפנה אותי לממונה עליו והוא הגיב "תזכיר לי ביום ראשון עד אז אני אומר בפעם האחרונה תניח לי".

בשורה תחתונה, אף אחד לא נתן לי תשובה לשאלתי , ואף אחד לא נתן לי יחס כפי שמגיע לי מכיוון שאחרי הכל אני עדיין עובד החברה.

יצרתי קשר עם ההנהלה, ואני משתף את הנושא פה כי אני חושב שזאת בושה וחרפה להיתקל בסיטואציה כזאת עם כמות מאוד מצומצמת של עזרה , וכמות גדולה של להקטין ראש ולהתנער מהאחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובה מפורטת למה לא התקבל חלק מהבונוס \ קבלת חלק מהבונוס פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
אסיף מנהלת משאבי אנוש שם ותפקיד:
חברת קרביץ משלמת בונוסים לעובדיה על מכירותיהם ועל פרמטרים נוספים על פי שיקול דעתם של מנהלי החברה.
תלונתו של יוסי נבדקה ונמצא כי בחודשים יולי ואוגוסט הוא קיבל בונוסים בעבור המכירות האישיות שביצע, אך לא קיבל ״בונוס מנהל״ שנתון לשיקול דעתו של המנהל עפ״י ההשקעה והתרומה לסניף.
יוסי בחר לסיים את העסקתו בחברה ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו.
תגובה:
חברת קרביץ משלמת בונוסים לעובדיה על מכירותיהם ועל פרמטרים נוספים על פי שיקול דעתם של מנהלי החברה.
תלונתו של יוסי נבדקה ונמצא כי ביולי ובאוגוסט יוסי קיבל בונוסים בעבור המכירות האישיות שביצע, אך לא קיבל ״בונוס מנהל״ שנתון לשיקול דעתו של המנהל עפ״י השקעה ותרומה לסניף.
יוסי בחר לסיים את העסקתו בחברה ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה