|
|
|
|
|
|
יחס מעליב |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מתחם ביג פוריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי היום עם החבר שלי לקרביץ סניף ביג פוריה לקנות תיק ,בחנות היה כספת החבר שלי נגע בכספת בטעות מוכר בחנות התחיל לצעוק עליו בגלל זה ואמר לו אל תגע בכספת החבר בירר לו את המצב ואמר לו שהו נגע בטעות ולא התכוון לפתוח אותה או לגנוב המוכר המשיך לצעוק בצורה מעליבה לא דיברנו שום מילה ויצאנו מהחנות
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קרביץ שירות לקוחות
, תגובה:
|
יעל קדם מנהלת השירות |
שם ותפקיד: |
המקרה נבדק ע"י מנהל הסניף קיבל את הביקורת והיא תעבור לכלל צוות העובדים.
הענקת שירות איכותי הינו בעל חשיבות עליונה עבורנו
לצערי הכספת בסניף נמצאת במקום חשוף ללקוחות ומטעמי בטחון לאור כל המקרים הסניף נדרש להעיר ללקוחות .
אמיר
בוקר טוב,
מצ"ב תלונה מאתר תלונה בגין עלבון
|
תגובה: |
מתנצלים ומודים על השיתוף.
אנו נשנה את מיקום הכספת נמצא בטיפול מול אחראי התחוםבקרביץ. |
פתרון: |
|
|
|