פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק פגום של חברת קל גב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בסוף אוקטובר ניגשתי לסניף קרביץ בקניון מודיעין עפ תיק של קל גב טרוול לבבות שקניתי לבתי בחודש אוגוסט . התיק בשווי 280 ש"ח הגעתי לסניף עם תיק פגום שנקרע ונשחק וטענתי בפני מנהל הסניף שהתיק בסה"כ היה נטו בשימוש כחודש ומאחר והתיק כל כך יקר הוא היה אמור "להחזיק"מעמד לפחות שנה.
מעבר לכך ההעובד בשם יצחק לא נתן לי שרות כראוי הבטיח תשובה תוך יומיים ולא קיים .וגם לא לאחר שבועיים ורק לאחר שטורטנו אני ובעלי הלוך ושוב לסניף ועדיין הוא מבטיח תשובה ושזה בטיפול ושום דבר לא קורה רק אחרי דין ודברים מודיעים לנו ביום ב' 16/11 שהתיק בסניף שקל גב לא מוכנים להחליף אותו מאחר ונעשה בו שימוש לא נכון . לא ידעתי עם לכעוס או לצחוק מה זאת אומרת שימוש לא נכון התיק הוא טרוו והוא נועד ל"התגלגל" על גלגליו לביה"ס . איזה שימוש יש לתיק טרוול לסחוב על הגב? אני לא מבינה את התשובה הלא הגיונית הזאת כל מזוודת טרוול שמטלטלת לה במטוסים ועוברת "התעללות" בשדות תעופה לא נקרעת ונשחקת בצורה כזאת ולאחר פרק זמן קצר כל כך .לא מקובלת עליי הגישה חברת קל גב מתיימרת להיות חברה עם מוצרים טובים ומסתבר שהם גרועים והשירות שהם נותנים גרוע ביותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את התיק לתיק אחר ולא מתוצרת קל-גב.... פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה