פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר חזרה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רמלה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-23/12/2010 רכשתי זכרון נייד למחשב 250 ג'יגה בקרביץ שבקניון רמלה. אינני יודעת למה אבל המחשב בביתי לא הצליח לזהות את המוצר. הגעתי לחנות בחזרה עם הקבלה אך לא היו מוכנים להחליף/להחזיר אותו היות והוא נפתח. (איך אדע שהמוצר אינו תקין ?-למרות שבחוקים החדשים הייתי צריכה לקבל את הכסף חזרה). ביום שבת לקחתי את החלק לסניף קרביץ בקניון מודיעין-שם למרבה ההפתעה הסכימו להחליף לי אבל לא לתתלי זיכוי למרות שהגעתי עם הקבלה וכל מה שדרוש. איך יתכן ברשת כזו לא לתת שירות על פי החוק?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
שרון בכר, אחראית שרות שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה, מוסרת שהכונן החיצוני שרכשה אינו תקין, לא דיברה עם התמיכה הטלפונית של היבואן, על מנת לבדוק אם אכן המוצר אינו תקין.
בסניף מודיעין המוצר הוחלף למוצר אחר, אך המוצר שהוחלף גם אינו מתאים לצרכיה.
תגובה:
מנהל סניף בקניון מודיעין שוחח עם הלקוחה וסוכם עימה כי תגיע לסניף מודיעין או לסניף רמלה והמוצר יוחלף למוצר אחר, אשר יתאים לצרכיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה