פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מנהל החנות יניב כלפי אחד העובדים נושא התלונה:
וידס שי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכז וייצמן תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אז ככה,
בכללי עד לפני בערך 8 חודשים עבדתי בחנות קרביץ במרכז וייצמן תחת המנהל יניב. בתחילה הכל היה טוב ויפה ואפילו ייצרתי את הכי הרבה מכירות כלפי לקוחות, הייתי המוכר הכי טוב בחנות, ולפחוט לפי יניב המנהל הייתי אמור לקבל הרבה בונוסים שהובטחו לי וכו'.
לאחר שנכנסה תחרות בין הסניפים המנהל יניב פיטר אותי מיום ליום ! בלי מכתב פיטורים ! בלי כלום ! ממכורות הבנתי שסתם הוא לא אהב שמכרתי יותר מדי ולא אהב שאני מתחיל להיות אחראי ומסודר ופשוט פיטר אותי.
הוא שיקר לממונים עליו ועלי ואמר להם שאני עושה בעיות בחנות (שזה ממש לא נכון) ועוד כל מני דברים לא נכונים, אני הייתי המוכר והעובד הכי נקי והכי מסודר שיכול להיות, הוא שיקר להם כדי השפיטורים שלי לא יראו דבר מוזר, ולאח מיכן פיטר אותי מיום ליום !
יש לציין שכל התקופה האחרונה שלנו ביחד וכל הפיטורים וכל מה שבא אחר כך היה פשוט עם עצבים ועם אופי מאוד מאוד לא נחמד מצידו,כל הזמן התעצבן והעליב.
כמובן שפניתי לפניות של קרביץ בנוגע לזה, שהבטיחו לי ש"יטפלו" בו ושבכל הנוגע להתנהגות שלו הם ידאגו לזה ושאקבל את כל הבונוסים וכל החופשים והנופשים והבונוסים למשכורת האחרונה.
כמובן שהם לא טיפלו בזה, כמובן שלא קיבלתי כלום למשכורת האחרונה חוץ ממשכורת מינימום שזה עוד פחוט ממה שבאתי לעבודה תמורתו,
עכשיו כל זה היה לפני הרבה זמן והייתי מוותר על זה עד שגיליתי
שאפילו לא רק שלא "טיפלו"בו אפילו העלו אותו לניהול סניף מאוד חשוב וממש העלו אותו בדרגה
איך אני לא ייתעצבן !?!?
זה לא ייתכן שהאנשים הגדולים עושים מה שהם רוצים ושאף אחד לא יכול להגיד להם כלום !?@!# ועוד מצ'פרים אותם על זה ?!@#
זה הזוי ולא הוגן ! (לא שזה משנה למישהו) אבל סתם שתדעו שזה פשוט לא פיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר להתנהגות המבישה הזאתי פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה