פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה וגילה כנגד אדם חסר ישע נושא התלונה:
רוטבאום  עוזי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד 22.01.2012


לכבוד: מנכל רשת חנויות קרביץ

הנדון: מרמה של עובדים ורשת כנגד לקוח נכה, ושרות משפיל כואב ומייסר
אני מאשים את חנות קרביץ ואת הטיפול העצוב של המשרד לטיפול של קרביץ:

א. העובדות
ביום 25/12/11, בשעות הערב, הגיעה גב' רוחמה אסתר דורית לביא ,לסניף קרביץ במדרחוב ירושלים, לבדוק אפשרות של רכישת מכשיר מחשב מסוג טאבלט , העובדים בחנות שהבחינו בגב' שדי קל להבחין בכך שהיא פגועה בשכלה ובגופה ,החלו במסע שכנוע חסר תקדים, שדורית תרכוש את המכשיר .
דורית שהיה בידה סך כסף תרומה ,בכדי שתרכוש ,לה את מחשב מסוג טאבלט , לציין שמחשב זה משמש לה כחבר , אח , ידיד ,כלי תקשורת ,וממש הכול .
לאחר כיום המכשיר ריקן את הסוללה תוך מס' דקות .דורית פנתה לחנות בחנות צחקו על דורית וזאת עוד בלשון מעטה .
לאחר הפצרות רבות , נשלח כביכול המכשיר לתיקון ,ביום 29.12.11. כאשר חזר המכשיר מהתיקון שוב הסוללה התרוקנה לאחר מס' דקות מועטות .
כאן אני נכנסתי לתמונה , ונגשתי לחנות והסברתי להם שמכשיר שנקנה בחנות ועוד מקולקל תוך יומיים חייב בהחלפה לחדש , ואיך אתם אינכם מתביישים להציק ולטרטר אישה קשת יום .ואתם מבישים את הרשת כולה בכך, שאישה כזאת מטורטרת ( כמובן שדורית הייתה איתי ) , איך אין לכם בושה זה מבייש כול חנות וכול אדם בכלל , והחצופים שם, ישבו וצחקו, ממש ביזיון אחד גדול .
הוצאתי את הטופס חזרה של הטכנאי ואין שם כול חתימה ושם של טכנאי .
אני בדקתי את המכשיר , ואכן הסוללה נגמרת במהירות הבזק .(למרות שבטופס מצוין שהמכשיר נבדק ) שזה שקר ושוד לאור יום.
נגשתי למעבדה , והמכשיר נבדק על ידי טכנאי , והמכשיר מדידה הראה סוללה פגומה .
הטכנאי התקשר למעבדה , ושאל אותם איך הם עושים דבר שכזה .הם ביקשו את המכשיר והבטיחו
לתקן ולהחליף סוללה .
דורית נגשה לחנות עם המכשיר כדרישת המעבדה והם שם ביזו אותה וכאשר הם דיברו עם המעבדה הם אמרו שאישה זאת משוגעת ולמה לשלוח את המכשיר שוב .
לאור דברים חמורים אלו שמבזים כול אדם במדינת ישראל , התעללות בחסר ישע ,ניצול חסר ישע ,וגרימת עוגמת נפש .וכול זאת לאדם פגוע שכלית גופנית,עם רגלים מנופחות וחבושות באופן קבוע ממש נכה .
איך רשת כ קרביץ יכולה להסתכל לעצמה במראה כאשר גורמים לאדם שכזה צער .
בטוחני שלו דבר זה יצא לתקשורת הרשת תוחרם על ידי כלל הציבור במדינת ישראל .
אני כאדם שחווה את חווייתה הקשה דורש לאלתר שיחליפו לגב' את המכשיר במכשיר חדש .ומתן פיצוי הולם על העוגמת נפש, והטרטור המשפיל וכואב שנגרם לגב' דורית .

ממש ביזיון שיש דברים כאלו במדינת ישראל , רק לראות את דורית זה עצוב.
בטוחני שכול בית משפט יבוז לאנשים שעושים אבל לאנשים חלשים כדורית .
בברכה
עוזי רוטבאום

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
דבי גרסין - שרות לקוחו שם ותפקיד:
לאחר בירור מול הסניף, הלקוחה היא לקוחה הרוכשת באופן קבוע בסניף מדרחוב ירושלים.
הלקוחה הגיע לסניף בטענה שיש בעיה, לאחר בדיקה מול המעבדה נמצא שהמכשיר תקין. הלקוחה חזרה שוב לסניף בטענה שלא עובד נמסר שישלחו לבדיקה חוזרת אך סירבה.
לא ביזו את הלקוחה ניסו להסביר כיצד להשתמש נכון במכשיר ולעזור ללקוחה.
תגובה:
לאחר בירור עם הספק הוחלט להחליף ללקוחה את המכשיר, למרות שהמכשיר תקין, כדי להשביע את רצון הלקוחה.
היום יום שני 06.02.12 הלקוחה הגיעה לסניף וקיבלה מכשיר חדש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה