חוסר כיבוד של חוק החזרת כסף בביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון ערים כ"ס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.3 הגעתי לסניף קרביץ בקניון ערים להחזרת מתנה שקיבלתי ולקבל כספי בחזרה בהתאם לתקנות החדשות. (המוצר אטום באריזתו ובמסגרת 14 יום מרגע קנייתו). נאמר לי ע"י המוכרים בחנות כי אינם מאפשרים החזר כספי וגם אינם מורשים להפיק זיכוי אלא ניתנת לי אפשרות לקחת משהו אחר בוא במקום ראש בראש. התעקשתי שיבדקו את הנושא ולאחר שיחת טלפון עם מנהל הסניף עמדו בסירובם. עזבתי את החנות עם המוצר, ולמחרת פתחתי פניה לשירות הלקוחות. לאחר כמה שעות חזרו אלי מהשירות והפנו אותי בשנית לאותו סניף עם הבטחה לאפשר החזרת המוצר וקבלת "שיק" בדואר.. תמוהה אבל נעניתי, לאחר שוידאתי כי מוכרי החנות עודכנו בדבר. הגעתי בערב השארתי את המוצר נלקחו ממני פרטים ועזבתי, לא לפני שדרשתי לפחות צילום מטופס ההחזרה שנראה כאילו מעולם לא בוצע כדבר הזה. חודשיים עברו, שיק לא הגיע, וגם לא הסברים. למחלקת פניות הציבור כבר כתבתי 3 פעמים, כאשר לאחר הפעם הראשונה עוד יצרו קשר ואמרו שיבדקו הנושא, מהפעמיים הבאות פשוט כבר התעלמו, לא עזרו האיומים בפניה לעורך דין ומיצוי הדין, על כל המשתמע לרבות פיצוי בגין טרטור ועלויות טרחת עו"ד. כאמור, נותרתי ללא המוצר, ללא כסף, והכי גרוע ללא כל מענה. זהו עוד שלב לפני שאמשיך להיאבק ולדרוש את המגיע לי, לרבות פיצוי הולם על זמן ההתעסקות שמזמן עבר את שווי הזיכוי!
|
ובנוסף זמן ועלבון |
סוג הנזק : |
השבה מיידית של סכום הקנייה+פיצוי בגין טרטור ארוך ומתמשך וכן עגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|