פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוזנייות שלא תקינות נושא התלונה:
פרן אלון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
קרביץ גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.5.2012 קניתי אוזנייות פיליפס למטרת ריצה.אני מתעמן בהולמס פלייס וקונה הרבה אוזנייות לריצה,הפעם הגעתי לחנות קרביץ בגרנד קניון בחיפה וביקשתי אוזנייות טובות למטרת ריצה,המוכר נתן לי קופסא של אוזנייות פיליפס שעלו 159 שקל.
באמת שהמחיר לא משחק אלא רק שיהיה טוב כמו שהמוכר המליץ,כי אי אפשר לנסות את המוצר כי הוא סגור בכופסא.
בפעם הראשונה שרצתי עם האוזנייות הם יצאו לי מהאוזן,ולא יכלתי להמשיך להשתמש בהם.
הגעתי לחנות בתאריך 28.5.2012 למטרה לנסות להחליף לאוזנייות אחרות,ולתדהמתי הפנתה אותי מנהלת החנות לסוכן פיליפס שדיבר ואמר שלא מחליפים אוזנייות.
שאני קניתי אוזנייות לא קניתי מחברת פיליפס אלא בקרביץ אחרי המלצתו של מוכר בחנות והחנות זאת שצריכה לתת לי פיתרון הולם ולא לנפנף אותי למישהו אחר ולהגיד לי שקרביץ לא הכתובת.
אבל בסך הכל הגעתי לקרביץ למטרה אחת לקנות אוזנייות טובות לריצה ולצאת הכי מרוצה בעולם.ובמקום זה אחרי שקניתי בהמלצת קרביץ בחנות של קרביץ והוצאתי ממיטב כספי ניפנפו אותי כאילו לא מכירים אותי יותר.
אני לא רוצה החזר כספי או משהו כזה אני רק רוצה אוזנייות טובות שיתאימו לצרכי ויותר רק תודה רבה.
כספי סוג הנזק :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
דבי גרסין - שרות לקוחו שם ותפקיד:
הלקוח רכש אוזניות ב22.5.12 אוזניות איכותיות ונמצעו תקינות . אוזניות הינם מוצר סטרילי ואין אפשרות להחזיר אם נמצאו תקינים.
תגובה:
לפנים משורת הדין מתוך רצון טוב, הוחלט להחליף ללקוח המוצר לאוזניות אחרות בתאריך 5.6.12 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה