פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיו למדפסת. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בילו 2,קניון רחובות. כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,נרשמתי השנה ללימודים וכמו כל סטודנט יש צורך במדפסת להדפסת עבודות,מצגות וסיכומים.למזלי,היו לי בבית 3 מדפסות,2 של HP ואחת של Brother אך ללא דיו.בתאריך 21.8.12 קניתי בסניף קרביץ ברחובות 2דיו-שחור וצבעוני של מדפסת Brother (בדיוק לפי הדגם שציינתי בחנות שיש לי) בסך של 235!!הגעתי הביתה וניסיתי להשתמש בדיו ולהדפיס מצגת לשיעור וזה לא הדפיס לי. לאחר בדיקה עם חברת המדפסת התברר שהדיו לא תואם.שהדיו צריך להיות אבקתי ולא נוזלי.
1)המדפסת לא עובדת
2)הדיו נשלח מהסניף ברחובות למעבדה לאחר כמה ימים מיום הקנייה ועברו כמה חודשים והדיו עדיין לא הגיע! היום ה-.2.12.12!
3)התקשרתי כל יום+הלכתי לסניף כדי לברר מה קורה עם הדיו כי זה מאוד דחוף לי ואני סטודנטית שאני צריכה להדפיס דברים בדחיפות ואין לי כסף לקנות דיו אחר למדפסת אחרת שיש לי בבית.
4)כמו בכל פעם-אמרו שיחזרו אליי כשהדיו יגיע לחנות,חשוב לציין גם שהדיו נלקח למעבדה אחרי המון זמן, כל הזמן אמרו שיחזרו אליי, וכשדיברתי עם המנהל שי בשבוע שעבר (שוב) הוא אמר לי שהוא שכח למרות שאני כמעט כל יום מתקשרת לגבי הדיו שלי וגם הולכת לחנות!
בסופו של דבר,בשיחה עם שי בשבוע שעבר הוא אמר לי שהדיו יגיע לחנות בסופ"ש וכמובן שהתקשרתי גם ביום שישי בבוקר+מוצ"ש והדיו עדיין לא הגיע..
אשמח אם תעזרו לי כי כשדיברתי עם הסניף לגבי החזר כספי כדי שאוכל לקנות דיו אחר -לטענתם אין פתרון אחר-רק צריך לחכות שהדיו יגיע.
אשמח אם תעזרו לי
בזבוז זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :
פיצוי כספי על בזבוז זמן,עוגמת נפש ונזק כספי! פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
דבי - שרות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר בדיקה בסניף , נמצא כי הראשים שנמכרו אכן תאמו למדפסת.
בדוח מעבדה מה11.11.12 נמצא כי הראשים תקינים וצרפו המלצה לבדיקת המדפסת. הודיעו ללקוחה. הלקוחה קבלה פצוי ראש דיו נוסף בשל ההמתנה .
תגובה:
ראשי הדיו הוחזרו ללקוחה כיוון שנמצאו תקינים , בנוסף קיבלה ראש דיו חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה