פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבור לי את הגלקסי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשים בערך קניתי בסניף שלכם נתניה גלקסי 3 ותשלום היה ב16 תשלום ולפתעתי גליתי בהורדות של ויזה שירד בשלום אחד 3200 ש"ח ולא כמו שביקשתי ... הלכתי לסניף לברר לאחר בירורם אמרו לי שאני צודקת ומצטערים נוכל לעשות לך תשלומים אבלללל זה יהיה רק בחודש הבא, מתוצאה מכך לא יכולתי למשוך כסף עד שנכנס לי משכורת אבל הבנתי שזה יכול לקרות ושזו טעות אינושית , והבעיה שבאמת שיעצבן אותי היא לפני שבועיים הגלקסי שקניתי התחיל לעשות בעיות, בתחלה ננעלו לי המקשים ולא הצלחת לפתוח ולא לענות שמתקשרים ולאחר כמה שעות נכבה לי המסך עדיין טלפון מצלצל אך אי אפשר לענות בגלל נעילת המקשים ,וחזרתי שוב לסניף ספרתי לכם על הבעיה שאלו אותי אם נפל כי יכול להיות שזה שביר אמרתי לא שלא נפל ושגם למסך לא קרה כלום אמרו לי שזה יכול להיות שביר פנימי וחזרתי על המשפט שפלאפון לא נפל, אז הבחורה שעבדה בחנות אמרה לי שיש חנות מחוץ לקניון בחור מקסים מקסים שאני ילך עליו ובדוק והלכת באמת כי הייתי בטוחה שזו תקלה שאפשר לסדר הבחור אמר לי שהוא צריך להכניס למעבדה בשביל לבדוק אמרתי תודה אם למעבדה אני מעדיפה לשלוח במקום שקניתי וחזרתי שוב לחנות קרביץ וביקשתי לשלוח למעבדה מסרתי את הגלקסי בטופס רשמה ננעל המקשים ופלאפון לא נדלק ואמרו לי שיחזרו לי תשובה עבר שבוע אף אחד לא חזר אלייה התקשרתי אמרו שאין לכן עדיין תשובה עבר עוד כמה ימים עדיין אף אחד לא חוזר עלייה הלכתי שוב לחנות אמרו עדיין במעבדה הסברתי לכם שעבר כבר שבוע וחצי ושאני בלי פלאפון אמרו לי שיתנו לי פלאפון חילופי בלי אינטרנט וגם זה זה אצל מישהו שצריך להחזיר ולא יודעים מתי... התקשרו גם למעבדה באותו רגע אבל לא היה מענה ואמרו שוב שיחזרו אלייה עוד היום וחזור אלייה, אחרי שעה וחצי בערך חזרו אלייה מאבדה שפלאפון שלי שבור ואם אני רוצה להכניס אותו למעבדה וזה עולה 1200 אמרתי לה איך שבור אם זה לא נפל או קיבל מכה? אז ענת לי שזה לא חייב ליפול או לקבל מכה אמרתי תודה שאני יברר מול הסניף ושאני לא רוצה להכניס אותו למעבדה חזרתי שובבבבב לחנות והסברתי לו את המצב אז אמר לי שאני יבוא שוב מחר כי הוא רוצה לשאול את הבחורה שמסרתי לי את הגלקסי והיא תהיה רק מחר וחזרתי שוב למחרת וגם הגלקסי חזר לעמבדה וגליתי לתדהמתי שהמסך שבור ואמרתי לך שהמסך לא היה שבור ואז המנהל אמר לי שאני מאשימה את העובדים שלו ועניתי לו שאני לא מאשימה את העובדים שלו אבל הגלקסי היה שובועיים אצלכם ושמסרתי לכם לא היה שביר במסך וגם צויין בדף את הבעיייה אז הוא ענה לי שכם לא רושמים שביר בגלל שאין אחריות על שביר לאחר ויכוח שלא הוביל לשום דבר אמר לי שיבדוק שוב עם המנהלת והתקשר אלייה עוד היום וכמובן שלא התקשר הלכתי שוב לחנות היום והמנהל אמר שזה שבור וזה עולה 1200 ש"ח ושהוא לא מתכוון לשלם ושהוא בהפסקה כרגע והלך יצא מהחנות ... פנייתי לבחורה שעובדת ואמרתי לה שהיא לא דוברת אמת והיא התחילה לשתולל שהיא תטבע אותי על הוצאת דיבה ותחיל להתחקשר לשמורים שהוציאו אותי ואני יצאתי בבושת פנים גועל נפש של שרות.....
*נקודה קטנה וחשובה לקוחה שנים ותמיד הייתי מרוצה בחנות שנצאת ברחובות, ושקניתי את הגלקסי היית לי אפשרות לקנות ב-3000 העדפתי להוסיף עוד 200 ש"ח כי חשבתי שעדיף קצת יקר ומקום מוכר ומאשר ממקומת שאתה לא מכיר מסתבר שהכל טוב ויפה עד שנוצרת בעיה
כספי/עוגמת נפש סוג הנזק :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
דבי - שרות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר בדיקת הפנייה מול עובדי הסניף נמצא כי אכן נפלה טעות בחיוב הלקוחה והטעות תוקנה. ב18.1.13 הלקוחה פנתה לסניף טיפל בה עובד בשם אייל. הלקוחה אמרה שיש לה בעיה במסך . העובד התרשם ממבט ראשון כי יש שבר פנימי כיוון שראה דיו כחול בתוך המסך בחלק העליון. העובד אמר ללקוחה שזה נראה כשבר ואין אחריות על שבר. הוא לא מעבדה , צריך לשלוח לבדיקת מעבדה.
באותו זמן היתה עובדת נוספת בשם מזל ששמעה את הלקוחה פונה לגבי סלולר שאינו תקין. חלק מהמסך והמגע אינם עובדים.
במכשיר נראה סדק קל בחלקו העליון וסימני דיו כחול. המליצו ללקוחה לפנות למעבדה פרטית לקבלת הצעת מחיר כיוון שעל שבר אין אחריות ויש עלויות. הלקוחה יצאה עם המכשירוחזרה כעבור שעה ובקשה למסור המוצר לבדיקת מעבדה. בטופס צויין שהמסך ללא תאורה ועכשיו לא נדלק. לפני חן דלק בחלקו.
מכשיר הסלולר הועבר לשיא קום. בתחילת השבוע. הלקוחה ובן זוגה התייצבו מידי יום בסניף הרימו קול ועשו מהומה בסניף. האשימו את עובדי הסניף או השליח בשבירת המוצר. הגיעו מידי יום וגרמו נזק למהלך התקין של העבודה ואי נעימות מול לקוחות. הזוג הטיח האשמות כוזבות בעובדי הסניף. כשהעובדת נשארה לבד בסניף עם לקוחות הזוג צעק על העובדת ואז העובדת הרימה את קולה אמרה שתזמין את אנשי הבטחון בכדי להגן על בטחונה , כיוון שחשה מאויימת.
משיא קום דרשו תשלום ע"ס 1,200ש"ח עבור תיקון המכשיר.
תגובה:
חלה טעות בחיוב הלקוחה וברגע שפנתה טופל. לגבי מכשיר הסמרטפון , המכשיר נשלח לבדיקת מעבדה ונמצא כי קיים שבר . אין אחריות על שבר.
הם נדרשו לשלם 1,200ש"ח עבור התיקון אך לא היו מעונינים בכך.
הלקוחה לקחה המכשיר מהסניף ללא תיקון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה