פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מזעזע נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב לונץ 10 ירושלים כתובת:
המדרחוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי מעוניינת לקנות מחברת שהמחיר שהיה רשום עליה הוא 9.99
כאשר ניגשתי לקופה המוכר העביר את המוצר במחשב והמחיר שהופיע היה 15.00 ש"ח. טענתי שלפי החוק מגיע לי המחיר שרשום על המוצר (מחיר זה היה רשום על כל המוצרים מאותו הסוג) ומאותו רגע המוכר התעלם ממני לחלוטין כאילו לא הייתי בחנות! לא התווכח איתי, לא צעק, פשוט עשה כאילו אני לא שם והתחיל להסיר את מדבקות המחיר מכל המחברות. בתור לקוחה קבועה בקרביץ מאוד נעלבתי מייחס זה!
עלבון סוג הנזק :
להבהיר למוכר שזוהי התנהגות לא הולמת וכמובן שאשמח גם לרכוש את המוצר במחיר הנקוב... פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום מנהלת שרות לקוחות קרביץ שם ותפקיד:
ראשית אנו מתנצלים על אי הנעימות שהלקוחה חשה .
המקרה הובהר לעובד והודגשו הנוהלים במקרים מעין אלו .
תגובה:
הובהר למוכרן נוהלי שירות ללקוח וכמובן יצרו קשר עם הלקוחה להגיע לסניף לקבל את המוצר במחיר 9.99 ש"ח כפי שהיה נקוב .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה