פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבל חשמל שאינו מתאים נושא התלונה:
כהן ג׳וליה שם/כינוי:
‏שבת ‏10 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-10-8-2013 רכשנו מדפסת wifi מתוצרת ברוור ונסענו לביתנו שמחים ומאושרים, אך לצערנו כשרצינו לחבר לחשמל נוכחנו שהכבל אינו מתאים למוצר שרכשנו, כמובן שהכבל היה כלול באריזה של המוצר. התקשרנו לחנות לברר את הענין והם ברוב חוצפתם לדעתי - ענו שהבעיה ידועה ואנחנו מתבקשים לבוא ולהחליף את הכבל. טענתי היא מדוע ההינו צריכים את הטירטור הזה, עוגמת הנפש והוצאות הנסיעה הכפולות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לדבר איתם, וגם פיצוי על עוגמת הנפש, והנסיעות וגם לפרסם כדי שזה לא יקרה שנית פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה