פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש+טרטור< נושא התלונה:
גלוקסמן אופיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם כי בעבר כבר פניתי לאתר קרביץ ואפילו שוחחתי איתם טלפונית והם עדיין "בודקים ומנסים לאתר את הפנייה שלי.
להלן הסיפור - רכשתי מצלמה בסניף באילת בחודש אוגוסט 2012 שאמרו לי שיש לי אחריות על כל החלקים במצלמה! - למשך שנתיים!
אפילו שיכנעו אותי שזה המחיר הכי "טוב וזול שיש" - נכנסתי ורכשתי (יש לי את הקבלה).
נכנסתי לפני 4 ימים לסניף בראש פינה אמרו לי לפנות ליבואן!
נכנסתי לסניף בנתניה אמרו לי שלא ניתן לעשות כלום ורק יום ראשון ייחזירו לי תשובה!
מצלמה שעלתה 600 שקל! עם תשובות כאלה סליחה על הביטוי מחורבנות אני בחיים שלי יותר עיפרון! לא אקנה מקרביץ!
אף אחד לא לוקח אחריות הן בחנויות והם בשירות הטלפוני!

נכנסתי היום לסניף עיר ימים שבנתניה הראתי והסברתי היום למוכר את התקלה (הקפיץ של הכרטיס בזיכרון לא תופס את הכרטיס+פעם קולט פעם לא קולט מידע...)ובחנות שבעיר ימים שבנתניה שאני חייב את השם של המנהל "רועי" שלא היה במקם אבל נתן הנחיות טלפוניות למוכר "שאין מה לעשות" בעניין המצלמה מכיוון "שאולימפוס" - דגם המצלמה פשוט את הרגל!

נגרם לי נזק כספי - טירטור בין הסניפים!+הייתי צריך את המצלמה באופן דחוף ואישי!
עוגמת נפש -כל עובד בחנות ואפילו מנהל לא לוקחים אחריות ושולחים אותי ליבואן!
עלבון: מעליבים אותי ובעיקר את האינטיליגנציה שלי כגון תשובה של המוכר בעיר יימים "בכול חנות לא נותנים אחריות בלה בלה!"
ובזבוז זמן - שאין צורך לתאר את החומרה!!!

מקווה שמישהו שם ייקח אחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מצלמה חדשה+פיצוי פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה