פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיגור בתשלומים \ תשלומים בסכום נמוך מהמגיע עפ"י הזכאות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הדסה 90 באר שבע כתובת:
סיוע בשכר דירה באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 11 חודשים שכרתי דירה בדיור הפרטי. עקב היותי נכה עם 100% אי כשירות הנני זכאית לסיוע בשכר דירה מעמידר (החברה ששייכו אותי אלייה).

מתוך 11 חודשים בהם אני זכאית לסיוע, 6 חודשים לא שולמו בזמן ובאיחור רציני. 4 חודשים ראשונים לא קיבלתי בכלל סיוע עקב "תקלה עם השם שלי במערכת" לטענת עמידר. לאחר מכן שולם רטרואקטיבית. חודש נוסף עדיין לא שולם לי, וחודש שעבר קיבלתי 300 ש"ח פחות ממה שמגיע לי וגם לאחר איחור בתשלום.

בכל פעם שאני מתקשרת או מגיעה לסניף עמידר, התשובות הן יש תקלה אנחנו מנסים לפתור אותה. כל אחת מתארת תקלה שונה לחלוטין מהשנייה.

נכון להיום אני כבר חודש ללא תרופות שאני מקבלת, וללא מוצרים בסיסים בבית עקב הליקויים של עמידר. ולהם אין תשובה, התשובה שקיבלתי אתמול היתה יש תקלה, אנחנו לא יודעים מה התקלה, כשנדע נעדכן אותך... את יכולה להתלונן בפניות הציבור, אין לנו תשובה.

יש לציין שאתמול לאחר חצי שנה של איפוק וסבלנות שברתי להם חלק ממכונת הצילום בסניף ועוקבתי לחקירה.

אני בתהליך שיקומי כבר כשנתיים, ואני מרגישה שבגלל הליקויים שלהם אני עלולה לחזור אחורה מחוסר ברירה.

סוג הנזק: כספי, עוגמת נפש, רפואי
כספי סוג הנזק :
שהתשלומים ישולמו במלואם בתאריך שבו אמורים לשלמם בלי תקלות חוזרות בכל פעם מחדש. פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה