פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור וטיפול כושל בתיק - חוסר הבנת הנקרא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/1/10 הגשתי בקשה לתעודת זכאות ממשרד השיכון כמובן שצירפתי את כל המסמכים הדרושים ונאמר לי שהטיפול יארך מקסימום שבועיים. לפני כחודש חזר התיק בטענה שחסר פסה"ד.. כך הם חשבו לפי פסקה בפסה"ד שמפנה להודעה אחרת. עליי לציין שהמסמכים הנמצאים ברשותי הם מלפני כ- 5 שנים המועד בו התגרשתי. לפני כשבועיים מסרתי להם את המסמך שהיה חסר לפיו פסה"ד מפנה זוהי הודעה של עו"ד שפסקה מסויימת בו מצוינת בפסק הדין של הרבנות. היום התקשר אליי הפקיד בטענה שזה לא בסדר ושאבוא לסניף. אחה"צ הגעתי לסניף ודיברתי עם בחורה בשם אירה הסברתי לה שאין לי יותר פסקי דין חוץ מאשר מה שצירפתי וההודעה עם פסה"ד האמור מצורפת בתיק. זו טענה שמכיוון שההודעה לא חתומה בחותמת עגולה של בית הדין זה לא קביל. פניתי לפנינה מנהלת הסניף (עליי לציין שתמיד היא בעלת סבר פנים זעוף וכעוס, אין לה יחסי אנוש ועושה טובה שעונה לקהל).. היא טענה את אותו דבר שמכיוון שהמסמכים אינם בעלי חותמת עגולה אין באפשרותה לעשות דבר ושעליי לגשת לבית הדין להחתימם. בית הדין לא יחתום לי היום אחרי 5 שנים על מסמכים שלכאורה ניתן עליהם פסק דין יש את כל החותמות הדרושות מלבד חותמת עגולה. היום אחרי כמעט חצי שנה אין לי מענה לבקשתי. עליי לציין שהפקידים שם עושים טובה שהם מקבלים את האנשים, עונים בזלזול ובחוסר חשק, הם פועלים כ"רובוטים" ולא מפעילים שיקול דעת ורצון לעזור.
עליי לציין שבגלל שמדובר בפרק זמן רב שעבר מאז התגרשתי אין באפשרותי לנסוע לת"א ולהחתים מסמכים שכבר לא רלבנטיים.
אבקש את עזרתם בנדון.
עגמת נפש, כסף סוג הנזק :
קבלת המסמכים הדרושים והמשך טיפול בתיק עד קבלת תעודת הזכאות. פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה