פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה בעניין דירת עמידר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי דלית זילברמן , מסייעת לאישה במצוקה .מדובר באישה בת 67 אם חד הורית מזה 16 שנה ,מתגוררת עם בנה בדירת עמידר.
אציין כי אותה בחורה משלמת קבוע את השכירות ומעולם לא טופלה ע"י החברה .בחורה זו מתגוררת בדירה רעועה ,מצחינה שאינה מתאימה לאף נפש חיה .
מטבח רעוע ושובר , כיור שבור ארונות מטבח שהתכלו ,נזילות ,חרקים ואת השאר אפשר לדמיין , שאר הדירה נמצאת גם במצב לא טוב אם זה מקלחת ושירותים שלא עומדים בתנאים סטנדרטים ,פשוט כבר בלתי נסבל! כיום אני מנסה לפנות לרישות על מנת לקדם לפחות את נושא שיפוץ המטבח (על פי תקנון משרד השיכון אכן עומדת בתנאים אלו ) ,שלחתי מכתבים הן למשרד השיכון,הן לחברת עמידר והן לראש המועצה בכפר יונה (מקום מגורייה ) עד כה אף אחד לא ענה למכתבנו , היום כשניסתי ליצור קשר עם בחור בשם אהרון מלול נציג מטעם עמידר בנתניה הסבירו כי אינו נמצא פיזית שם ואין דרך לאתרו כרגע והמכתב אינו מספק וצריך להעביר מסמכים נוספים.
אציין כי אני יעשה כל מה שיידרש גם אם זה להגיע פיזית על מנת לקדם את הנושא .אך לצערי הרב כמו שידטע במדינתנו ששום דבר לא זז בדרך הסבלנות , אם הנושא לא היה בהול ולא היה כבר סיכון נפשות בכך לא הייתי פונה לעזרתכם .
אבקשכם לנסות לעזור לי על מנת לתת לאישה זו ולבנה קצת נחת אחרי שנים של תנאי מחיה שלא הולמים אף אדם .הגענו לאדון אהרון מלול רכז השטח בעמידר וזה ביקש מאיתנו להעביר מסמכים של הדיירת לבחינת שיפוץ המטבח , מזה כחודש וחצי שאינו מחזיר תשובה או מתייחס לנושא , מדובר באדם קר חסר רגשות המעלם ממצוקת הדייר והאוכלוסיה הזו ,אשמח באם תוכלו לטפל בפנייה באופן בהול ,אין לי גורם אחר מלבדכם,יש אפשרות להעביר תמונות של הדירה במייל במידת הצורך
ליצירת קשר עימי 057-7723457

בברכת יום טוב

עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעה לדירה ובבחינת המצב מחדש פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה