פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לבדיקת זכאות נוספת לסיוע בשכר דירה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פונה דרך אתר תלונות, כי באתר רשמי של משרד השיכון
אופציה פניות הציבור לא עובדת!!!!!!!!!

לכבוד השר אורי אריאל
הנדון: בקשה לבדיקת זכאות נוספת לסיוע בשכר דירה
שלום רב
שמי *****, היום גרושה, אם לבן 6.
פתחתי תיק בעמידר באוגוסט 2012 וכבר פעמיים קיבלתי סירוב. כשפניתי לשם כבר היתי פרודה (מספטמבר 2009 מאז אני גרה בשכירות, שוכרת יחידת דיור בעלייה לגג).
בפעם האחרונה שהודיעו לי על הסירוב בסיוע לשכר דירה נאמר לי שאני צריכה לפתוח תיק חדש, לשלם 55 ש"ח, לאסוף מחדש את כל המסמכים ושוב לחכות לועדה...
ביררתי מה הסיבה לסירוב וקיבלתי (גם בכתב):
"נדחתה בעבר בציבורית כי אין הליכי גירושין מעל שנה".
בדקתי ועליתי שהסיבה לא הוגנת. תאריך של פתיחת התיק ברבנות חיפה: 24.12.12 דיון אחרון בועדה של משרד שיכון היה ב-15.01.13 וזה אומר שיש "הליכי הגירושין מעל שנה"... איפה הצדק? ולמה לעשות כ"כ הרבה ועדות?
היום אני כבר עם סטטוס גרושה (קבלתי גט ב-3.3.13) ומשפט בבית הדין לענייני משפחה היה עוד הרבה לפני ב-16.2.2011
אני פונה עם בקשה לבדוק שוב את סיבת הסירוב האחרונה... בלי שהצטרך לפתוח תיק חדש... לאף אם חד הורית שעובדת אין כסף ואין זמן פנוי לדברים מסוג הזה... צר לי שבועדות האלו לא חושבים שנשים שפונות לסיוע באמת זכוכות לעזרה.
תודה מראש
***
ת.ז. ***
טל: 050-***

פ.ס. בתאריך 24.6.13 שלחתי פקס עם מכתב בקשה למספרים:
03-6931609 ול-153-3-6931609 עד עכשיו ללא תגובה כלשהיא
כספי סוג הנזק :
בדיקת תיק קיים ולפחות שהמציאו תרוץ הוגן יותר לסירוב פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה