פרטי התלונה

תלונות eteacher

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-כיבוד יתרת שיעורים נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אשתי נרשמה לשיעורי עברית אצל האתר בעלות של 20 שיעורים עבור 3600 ש"ח. היא הייתה אז בהריון עם תאומים, ואחרי כמה שיעורים הגיע זמן הלידה. נאמר לנו שניתן להקפיא את החוזה ולקבל את יתרת השיעורים מאוחר יותר. כשביקשנו לממש את יתרת השיעורים, נאמר לנו שמכיוון שעבר זמן רב מדי ומחיר השיעורים השתנה, יש לרכוש תוכנית נוספת ולהוסיף אותה לשיעורים הקיימים (לפחות כ-1200 ש"ח). גם אם כך מצויין בחוזה, זהו יחס די גרוע ללקוחות. הפסדנו כך את מרבית התשלום בלי לקבל כל תמורה.
כספי סוג הנזק :
תשלום על הפרש העלויות בלבד על מנת לקבל את יתרת השיעורים פתרון נדרש :

eteacher שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
חברת איטיצ'ר עוסקת בתחום החינוך הוירטואלי בארץ ובעולם מזה 9 שנים.
אנו רואים במתן שירות איכותי כערך עליון ועושים מעל ומעבר על מנת לתת יחס אישי לכל לקוח.
פרטי ההתקשרות עימנו שקופים ונמסרים ללקוח במלואם בכל שיחה ושיחה, כשעל מנת לשמור על רמת שירות גבוהה השיחות מוקלטות לצורך בקרה.
כל לקוח מקבל מאיתנו הסכם התקשרות כתוב בו מופיעים פרטי ההתקשרות במלואם- החל מאורך תקופת הניסיון, אופן החיוב וכן תוקף החבילה.
אנו נותנים מענה שירותי של 24 שעות ביממה- כך שתמיד ניתן לפנות אלינו בכל שאלה.
צר לנו על התגובה המופיעה מעלה, אך במקרה זה כמו מול כל לקוח הכול נעשה בהתאם לתנאי ההתקשרות ובצורה המקצועית ביותר.
תגובה:
צר לנו על התגובה המופיעה מעלה, אך במקרה זה כמו מול כל לקוח הכול נעשה בהתאם לתנאי ההתקשרות ובצורה המקצועית ביותר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה