פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לוקה בתלונה למוקד הטלפוני נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני אפתח בכך שאני לקוחה קבועה של רשת בורגראנץ ובשל כך אני מאוכזבת פי כמה מהיחס שניתן לי ולהלן תיאור המקרה.
בתאריך 15/6 אחותי הקטנה היתה לפני מבחן בגרות ראשון הלחץ בו היתה נתונה לפני המבחן לא אפשר לה לאכול כלום ועל מנת לגרות לה את התאבון הזמנתי לה בורגראנץ דרך הטלפון.
הסברתי למוקדנית שאני מזמינה את זה לילדה לפני בגרות ולכן חשוב לי שההזמנה תגיע במהרה ואכן כך היה.
מס' דקות לאחר שהגיע ההזמנה (כרבע שעה לערך) דיברתי עם אחותי והיא אמרה שהיא אכלה הכל חוץ מהסלט כיוון שהביאו לה סרט כרוב ואני ביקשתי שיביאו לה סלט תירס. בגלל שאחותי מהרה למבחן היא לא ראתה לנכון להודיע לי על כך ולכן התקשרתי למוקד כעשרים דקות לערך מהגעת המשלוח.
ענתה לי שם בחורה ששמה לא זכור לי (וחבל) שאלתי אותה מה כתוב בהזמנה שלי לגבי הקינוח שביקשתי, היא הסתכלה במחשב וענתה לי "סלט ירקות" התעצבנתי ואמרתי לה שאצלה כתוב סלט ירקות לאחותי הביאו סלט כרוב ואני בכלל ביקשתי סלט תירס היא התנצלה ואמרה שהיא יכולה לשלוח מישהו שיחליף לה את זה, הכל טוב ויפה אך כשהסברתי לה שכרגע אין אף אחד כיוון שאחותי ברגעים אלה יוצאת למבחן היא ענתה לי כך: "אין מה לעשות אם את רוצה אני אשלח מישהו שיחליף וחוץ מזה אין לי איך לעזור לך" תשובה מדהימה יש לציין ודבר נוסף שהיא אמרה שהרגיז אותי אף יותר הוא מדוע התקשרתי רק עכשיו ולא ברגע שהגיע המשלוח זאת אומרת שממתלוננת הפכתי לנאשמת.
הסברתי למוקדנית את הבעיה בשנית וביקשתי ממנה לפחות לזכות אותי בקינוח להזמנה הבאה שלי שזה המינימום שהיא יכולה לעשות כיוון שבכל זאת שילמתי על הקינוח וזהו אינו פיצוי אלא מה שמגיע לי, אך גם לכך היא לא הסכימה.
אני רואה זאת בחומרה רבה וצר לי שאני מעלה את התלונה דרך האינטרנט קבל עם ועדה אך חשוב לי לציין שלפני מס' חודשים שהעלתי לראשונה באתר זה תלונה במקרה גם על רשת בורגראנץ חזרה אלי בחורה נחמדה מאוד מנהלת משירות לקוחות ושאלה אותי מדוע דרך האתר ולמה לא פניתי אליהם ישירות?? אז במידה והתלונה תגיע אליה הפעם שתחשוב פעם נוספת אם לשאול את השאלה הזו כיוון שכשפניתי דרך הטלפון זהו היחס המגעיל שנתקלתי בו.
חשוב לציין שסיפרתי את זה גם למוקדנית (שהגשתי תלונה בעבר דרך האינטרנט ואמרו לי שפעם הבאה ישמחו אם אפנה ישירות לשירות לקוחות) אך היא המשיכה להתנהג בצורה מגעילה ותגובתה היתה: תעשי מה שאת רוצה.
במידה ואתם שואלים את עצמכם את הסיבה מדוע נזכרתי רק עכשיו להגיש את התלונה??? כיוון שגם היום (6/7) הזמנתי משלוח (אני לא לומדת מטעויות) ביקשתי מהמוקדנית להקפיד על הפרטים אך שוב קיבלתי 2 סלטי כרוב במקום 2 סלטי תירס לצערי נאלצתי להחזיר את השליח על מנת שתתוקן הטעות וחבל.
להתייחסותכם אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן מענה הולם לתלונה וקביעת פיצוי כנדרש. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה