|
|
|
|
|
|
חיוב כפול |
נושא התלונה: |
יום שני 08 אוגוסט 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סוקולוב חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במעמד הזמנת אוכל ניסו לחייב את כרטיס האשראי שלי ועקב תקלה בסניף לא חויב הכרטיס. העובד שלקח את ההזמנה התקשר לסניף אחר על מנת לחייב טלפונית מספר אשראי אחר שנתתי וזה חויב.
כשהגעתי הביתה נוכחתי לדעת שהכרטיס שלי כן חויב בפעם הראשונה ולכן חויבנו פעמיים על הזמנה אחת.
פניתי לשירות לקוחות, הבטיחו לי שיזכו אותי מול חברת האשראי ועד היום לא בוצע הדבר.
אם זה השירות שבורגר ראנץ נותנים ללקוחות שלהם אז זה פשוט בושה וחרפה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
חיוב מיידי של כרטיס האשראי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|