פרסום מטעה של סניפים באינטרנט כמו , זיכרון יעקב יוקנעם פרדס חנה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני הזמנת י במסגרת הטבת פרמיום של ישראכרט ארוחת ראנץ בהורדת קוד הטבה , הורדתי ב- 02.03.17 וקיבלתי קוד הטבה לפלפון שאתה הייתי אמורה להציג ולקבל את הארוחה , אך בהודעה נכתב שההטבה היא עד 03.03.17 זה אומר שאני אמורה מיד יום למחר קבלת ההטבה לרוץ ולחפש סניף לקבל את הארוחה וזה יצא גם יום שישי שזה יום קצר , אני בדקתי סניפים באזור מגורי דרך האינטרנט ומסתבר שכשנסעתי , לזיכרון יוקנעם ופרדס חנה אין שם סניפים ואם היו הם נסגרו ולא עודכן באינטרנט , שרות לקוחות לא ענו לי כוכבית 6575 ענו רק לגביי משלוחים שזה לא רלוונטי מספר טלפון 046274159 שגם הוא מפורסם ללקוחות עונה לא מחובר , נסעתי מסניף לסניף באזורים שכתבתי מעלה לקח לי כשעתיים ולא מצאתי סניף שיכול לתת לי שרות , הגעתי לשעה 14.00 וחזרתי לביתי מאוכזבת וכועסת מאוד . היום שבת אני רוצה לכתוב לכם את קוד ההטבה שלא מומשה , היא פשוט נמחקה מהפלאפון נעלמה .
אני מבקשת לקבל את הקוד מחדש ולממש את ההטבה ששילמתי עליה דרך ישראכרט או לחילופין להחזיר לי את כספי .
אני מבקשת להעביר את תלונתי גם לחברת ישראכרט שאינם מיידעים את הלקוחות על תוקף ההטבה טרם ההזמנה שלי
|
עוגמת נפשו נזק כספי |
סוג הנזק : |
לחדש את קוד ההטבה עם תוקף סביר להגעה ולמימוש , להחזיר לי את כספי בתוספת עוגמת הנפש , ביזבוז זמן ודלק . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|